Varmt...

Direktlänk till inlägg 10 september 2010

Dagens utsikt och Mila

Av Kim - 10 september 2010 10:52

Och så här ser det ut idag

    Tittar hellre ut för inne ser mitt golv ut så här, hmm älskade Shiva!

 

Här kommer några bilder på Mila som har sett morgonens stora nyhet: En granne har släppt några getter nere i backen!!!

     

Nä nu ska jag ta och dammsuga lite.

Så nu ska jag ta fram dom sladdlösa hörlurarna...
Sen kopplar jag upp mej till Sthlms stadsbibliotek och lyssnar på en deckare under tiden, moderna tider älskade tider !


Tack för alla kommentarer ni skriver, känner mej närmare er och Sverige, det är själagodis det, och eftersom jag gillar godis ...


 
 
Ingen bild

Åsa Mickelsen

10 september 2010 11:25

Tack för den fiiiiiiina utsikten jag blir bjuden på till mitt kaffe och all soooooolen på fotona. Och för att inte tala om härliga hahahaha hårtussar av voffs här och där,lillkillen min Douglas på 11 har fått en dvärgkanin och här är spån pälsdottar och hum ja kaniner är inte klädda i trosor så jag jagar honom och kaninen och det lilla svarta bakifrån hela dagarna snart,hahaha attans ungar å deras djurhållning,SÅDANA IDEER hade ju inte vi i alla fall hahahahahahaha.......joooooo. Kram

Kim

10 september 2010 12:44

Ingen orsak :-)
Kims liv = djurliv, finns ingen terapeut som kan ändra på det.
Jag hade själv en kanin, Alfons, han bet sönder en massa elsladdar, ett tips: häng upp alla sladdar!
Det är inte ovanligt att dom inte överlever denna ovana...
Det går att få dom hyfsat rumsrena, de vill helst ha maten en bit bort från toan så klart.
Jag hade hans bur öppen, maten precis vid ingången och han gjorde sina behov längst bak i buren.
När jag fick honom så släppte jag bara ut honom ibland, så han kunde bo in sig och hitta sin toa i buren.
Lycka till på kanin "jakten" ;-))

 
Kicki

Kicki

10 september 2010 16:35

fina vyer! alla platser har sin charm...
och helst önskar man att man kunde ta det bästa av alla ställen o göra till sitt eget.
jag tycker egentligen att den här tiden på året är rätt skön här i svedala. åtminstone ur en hästägares synvinkel ;)
men det som ligger framför oss....fy fan. vinter,snö is o kyla...I HATE IT! men det slipper väl du hihi
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

 
Ann

Ann

10 september 2010 21:56

Inga större fel på den utsikten..! :)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

11 september 2010 00:16

Man vänjer sig med allt ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards