Varmt...

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

Åhus bilder

Av Kim - 27 december 2010 17:23

 Lycklig liten Spanjorska frossar i snö     Och här är vi alla tre på stranden

  Äspets strand idag, så vackert och bara 3 minus, perfekt!

   

Här är gulliga fina Kajsa 13,5 år

 

Vissa i delar av familjen är inte lika seiösa som andra     

 

Efter promenaden så hade en jätte bussig kille som heter Findus eller Felix eller nåt bakat kanelbullar åt oss   och detta med Evas goda nöt/äppelpaj med vaniljglass och kaffe så klart!
Livet är inte fel   


Ikväll har Bene önskat sig Kebabb pizza, så då   offrar vi andra oss också  


Imorgon ska vi åka och kolla på Calles hästar, ska bli roligt   tycker jag och Calle i alla fall  


 
 
Ingen bild

Ulrika

27 december 2010 18:56

Härliga bilder! Vad vackert det är. Ella hälsar att hon tycker ni ska komma hem NUUUUUUUUU!

Kim

27 december 2010 22:31

Vi kommer SNAAAARRRTTT!
Kram

 
Kicki

Kicki

27 december 2010 19:59

hihi trevligt att se att NÅGRA är lyllo över (i)snön!
å jag e sååå avis på att du ska få åka till börjes!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

27 december 2010 22:30

Hmm :D
Hoppas nu dom har en massa billigt och bra, har du nåt som du rekommenderar?

 
Stina

Stina

27 december 2010 22:34

Vilka härliga bilder !

Deras regntäcke, Himalaya är riktigt bra för den billiga peng dom tar - 399 kr tror jag.
Happy shopping =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

28 december 2010 10:48

:D

Såg täcket på nätet det ser bra ut.
Är lite osäker på vilken storlek, men får väl hålla upp täcket och "se".
Tackar !

 
Ann

Ann

28 december 2010 00:15

Du kan ju kolla på nätet innan du åker dit så du vet vad du ska leta efter!

Men Kicki, det är kul med snö, det är bara när det är en sisådär -25 som det inte är kul, men då för att det är för kallt! :)

Och lycklig spanjorska, är det en dotter? :)

Och ni kunde ju vara seriösa, jättefint kort på er tre!

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

28 december 2010 23:44

Har nu kollat i deras katalog, och vet ungefär vad jag ska köpa, ska bli så skoj!

Delia är Benes dotter och min bonus dotter ;-)
Hon stortrivs här i snön!!

Jo någon gång ibland kan vi få små korta seriösa anfall ;D

 
Ann

Ann

28 december 2010 23:53

Be någon mäta Nelly så du vet ungefär!

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

29 december 2010 00:20

Japp! Ska få sms med mått imorgon hoppas jag.
Annars så har jag hyfsat ögonmått...tror jag ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Skapa flashcards