Varmt...

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Dagens bilder

Av Kim - 30 januari 2011 21:36

Mamma, Helen Delia och jag hade tänkt åka och titta på en hästtävling, ingen aning om i vad.

Den var i alla fall inställd pga av blåst och ev.regn

Så vi åkte en liten runda och några foton blev det.

Några olika regnbågar

     På denna sista så är det faktiskt två st., en lite otydlig precis ovanför den som syns tydligt.

   
Uppe vid den lilla kykan Virgen del Pino, i denna stora tall så skall madonnan ha visat sig... Inte så liten tall!

 

Sen blev det Plaza Glorieta, som har tagit många timmar att pussla ihop, gjort av små bitar av kakel och sten.

     

Vädret är så där...blåsigt och regnskurar.

Känns lite så innuti också, hmm, imorgon är det en ny dag som tur är.


Ciao


 
 
kicki

kicki

30 januari 2011 21:58

ja jäklar det va ringen dålig tall!!
och mosaiken var ju för häftig!
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

31 januari 2011 09:44

Det trädet har sett mycket, måste vara sååå gammalt.
Fint helt klart , men vilket jobb!

 
Stina

Stina

31 januari 2011 09:04

Oj vilken tall !
Plaza Glorieta, imponerande !! Vilket jobb säger jag bara !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

31 januari 2011 09:42

Ja inte lätt att krama om den inte ;-))

Jag gillar pussel men jag hade inte gett mig på Plaza Glorieta.

 
Ann

Ann

31 januari 2011 11:04

Det var ett stort träd..! :)
Hur är det att bo så jämt, blir det någonsin vardag?
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

31 januari 2011 20:56

Man vänjer sig vid allt ;-))
Den hårda kalla vinden just nu känns mycket vardag ... och att ha svärmor här en månad, ja tänk dig :-)
Kram

 
Ingen bild

Åsa Mickelsen

31 januari 2011 11:16

Skall man vara tallkramare så måste man ha chimpans armar modell stoooor chimpans.Bara avsågningen A-M håller handen på ser ju ut som storleken på en vanlig tall,häftigt gammalt träd. Så otroligt flott mosaikpussel,många timmars pussel det. Passa i slutet på regnbågen, jag åker rutchkana på den och i slutet på varje regnbåge är där en stor bytta guld(så står det i sagorna hehe) så då får du vara guldet i den ändan av bågen hehe,kram

Kim

31 januari 2011 20:52

Vi försökte komma fram till slutet av renbågen, men det var en hal jäkel den bara försvann just när vi kom fram...men skam den som ger sig ;-)))
kram

 
Anne-Lie

Anne-Lie

31 januari 2011 19:21

Vilken tall och vilket jobb !!!

Ja imorgon är en bättre dag =)

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

31 januari 2011 20:50

Mmmm :-)

Du hade rätt det blev en bättre dag :-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards