Varmt...

Alla inlägg under januari 2011

Av Kim - 6 januari 2011 23:16

Tja lite blandat från Sverige semestern.

Vi har haft det så roligt och vackert, vänner det är livskvalitet det 


Det snöar!!! Siiii! tyckte Bene på nyårsafton  

 

Delia (13) tyckte helt klart at detta med snö var toppen  

Efter bara två åk så for hon ner för backen, och tog sej sen till en brantare backe.

Modig ...det

måste ligga i familjen...

     


Två gulliga vänner kom över och firade min 50 års dag i förtid, inte helt fel  

Vänner, presenter, skumpa och sång...vilken tur jag har   

Fick en sååå tuff väska gjord av gamla förpackningar (kaffe,godis, hundmat mm)

Och visst har jag en tuff "smäck" perfekt för dagen...

    Full fart på dansgolvet..ialla fall de yngre generationerna.

Fast vi kom också igång men som tur är saknas bildbevis  



 

  Festligt och gott på nyårsafton

 Det var allt från semestern för ikväll.

 God Natt

Av Kim - 6 januari 2011 23:05

En liten video från min "busa" idag...och ja grimman var för stor, men hon växer väl, den får ligga på hyllan ett tag  


Av Kim - 6 januari 2011 09:59

Vet inte hur jag mår...

Skönt att vara hemma och få krama mina gulliga hundar  

Men har ett stort hål i hjärtat utan mina älskade vänner     


Idag på morgonen "måste" vi åka och lämna julklappar till några i Benes familj, för enl. Spansk tradition så har det tre vise männen lämnat gåvor i husen i natt.


SEN!!!! ska jag åka upp till NELLY  

Hoppas hon kommer ihåg mej....


Det kommer senare en massa bilder från vår semester som har varit sååååååååå UNDERBAR!!!!!


Och läsa på vad som har hänt hos mina fina blogg vänner på sistonde, har inte blivit mycket tid för datorn på semestern.


Skumpa mys...bara det kan man ju längta tillbaka till  



 

 Kram på er!!

Skapa flashcards