Varmt...

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Mina gulliga hundar

Av Kim - 3 februari 2011 16:48

kan ni se leka här ...
  Dom skäller mest när dom ska leka, fast dom bestämmer ju själva hur dom vill leka  

Djur · Hem
 
 
Stina

Stina

3 februari 2011 18:00

Vad fina dom är !!!!!
Kul med filmerna du lägger in .. jag sak oxå göra det ... nångång ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

3 februari 2011 22:22

Kul att du tycker det...för då kommer det nog fler :-)
Ser fram till lite film från dej, gärna på Herr V bravader ;-))

 
Ann

Ann

3 februari 2011 18:56

Vilka goa fina hundar ni har!
Och det vet du, blir det bloggträff hos dig så kommer jag på stört! :)
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

3 februari 2011 22:14

Jaa vet du vad? det tycker jag med =D

Toppen, vi får smida planer om hur vi ska locka hit dom andra!

kram

 
Anne-Lie

Anne-Lie

3 februari 2011 21:58

Härliga!
Undrar vad dom "säger" till varandra =)

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

3 februari 2011 22:09

Jag tycker det ser ut som om dom säger: kom igen då börja du! Nä börja du, nä du!!
=D

 
Ingen bild

Åsa Mickelsen

4 februari 2011 11:18

Hahaha faaalia är dom och får liksom inte igång vem som skall starta, kommer ihåg Uncas o Donna på sin tid dom var så fina.

Kim

4 februari 2011 15:24

Riktiga monster, men dom hittar inte start knappen ;-)))
Eller mycket snack och lite verkstad...

Uncas och Donna var så fina, det är min favorit ras det.

 
kicki

kicki

4 februari 2011 22:55

sött!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

5 februari 2011 09:50

med hög volym ;-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards