Varmt...

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Foto på LÅDAN!!!

Av Kim - 6 februari 2011 15:37

stor händelse i mitt liv  

   

Glömde foto med locket stängt, på ovansidan finns en stor hästsko från en häst Georg hade när han bodde i Berlin.

I finns regntäcke, vojlock, kapson, tömkörningsgjord, tömmar, grimma, grimskaft, regnbyxor, regn stövlar, ridboots, short chaps, hink, äpplen och borstar och andra små grejer. Nöjd  


Longerade Nelly idag och hör och häpnad hon lyssnade och bröt snällt av till skritt när jag bad om det  

Hon skrittade också lugnt, det gick bra när jag talade berömmande med henne.


Shiva fick följa med upp till hästarna idag, hon var så glad.

När hon hälsade på två andra hundar så viftade hon så "stort" med svansen att hela hon gungade  

Här är hon på upptäcktsfärd.

   Nelly mumsar...som vanligt

 Det fanns kvar av gårdagens mat till mej , så den åkte lätt och snabbt ner.

Och nu sitter jag här med en kaffe med Drambuie och vispgrädde, stackars mej  


Morsning korsning   






 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

6 februari 2011 17:28

Fiiiin stallåda! Där var det ordning och reda minsann :-).Väldigt fint med rött och guld tillsammans.
Kul att det går så bra med Nelly!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

6 februari 2011 20:45

Ordning och reda Yes!
Men vet inte om jag vågar foto den om nån månad eller så ;-))

Ja hon överraskade mig verkligen idag, hon lyssnade på mig!!
Koncentration är inte något som är så vanligt, men men :-))

 
Stina

Stina

6 februari 2011 18:17

Skitsnygg blev den, lådan !!!!!!

Din teaterapa hade en bra dag idag alltså *s* man får suga åt sig av dom !!!

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

6 februari 2011 20:39

Nöjd är jag :-)

Jag blev sååå förvånad att hon lydde mej så jag kom nästan av mej ;-)))
Ja visst det gäller att njuta av de ögonblicken!

 
Ann

Ann

6 februari 2011 18:39

Vad fin den blev och vad fint du målat hennes namn!
Praktiskt med hjul! :)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

6 februari 2011 20:33

Tack :-)
Har lådan inskjuten under ett bord, när jag inte har den öppen, så hjul var nödvändigt.



 
Anne-Lie

Anne-Lie

6 februari 2011 18:53

Tjusigt!!!
Och vilken ordning =)

Två glada djur idag då :-)))

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

6 februari 2011 20:29

Ingen lyx låda med klart röd och praktisk, är nöjd!
Hoppas det är ordning om en månad också ;-)

Tre glada djur inkl mig =D

 
kicki

kicki

6 februari 2011 20:44

ursnyggt!! men vänta bara, snart e den full i "braoha"grejer hihi
nu blev jag ju nästan inspirerad att måla min fula låda....

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

6 februari 2011 20:49

:-))
Hade jag bott på en större ö/ort där det finns hästaffärer så skulle det gå snabbt!
Men här finns knappt något utbud :-(

Inspiration sprids över nätet ;-))

 
ylle

ylle

8 februari 2011 19:31

Härligt fin låda i fina färger! *me like*

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kim

8 februari 2011 19:33

Tackar!
Den är stor, men det ska nog gå och fylla den hoppas jag ;-)))

 
Ingen bild

Åsa Mickelsen

9 februari 2011 11:16

Vad fin din stall låda blev,ser ut att vara väldigt fint och lugnt där Nelly är nu

Kim

9 februari 2011 14:09

Den syns ;D

Ja! både hon och jag trivs jättebra, och så har hon många nya vänner.
Det är så rofullt där, ett riktigt toppen ställe för att ladda batterierna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards