Varmt...

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Listan minskar

Av Kim - 23 februari 2011 20:36

inte fast jag kan stryka grejer...


Men jag har kommit lindrigt undan idag  


Var hemma på morgonen med svärmor för Bene hade möten.

Sen stack jag upp till Nelly och hon fick komma ut och beta nån timme.

Bea frågade om jag ville rida ut på fredag morgon, och visst vill jag det!


När jag kom hem så hade Bene både dammsugit och torkat golven i gästhuset  

Så imorgon behöver jag bara bädda, torka av möblerna på balkongen och köpa lite blommor, sen är det klart.


Idag har jag skrapat bort lite lös färg på en vägg (stod inte på listan), dammsugit och damm-torkat här hemma.


Så vad jag gärna vill ha gjort före fredag kväll är nu:

  • dammsuga igen och torka av golven 
  • handla hem god mat
  • ta bort dom värsta hundnos fläckarna på dom stora glasdörrarna fram.
  • skura vår dusch
  • bada hundarna

Tja vissa grejer har ramlat bort och andra ramlat in på listan.


Lite suddig bild på Nelly Hårfager

Idag så såg jag att hon har växt, konstigt det där, för förra veckan tyckte jag hon såg liten ut...


När jag kom upp till hagen idag och ropade på henne så gnäggade hon  

och såg glad ut att se mej, jag är så tacksam!!!

hasta mañana




 
 
Ann

Ann

23 februari 2011 21:55

Tja... då antar jag att vi kan vara hyfsat nöjda med vad vi åstakommit idag med! :)
Fortsätter vi så här har vi snart inget att göra listor om!
Eller jo, det kommer nog alltid att finnas att göra förresten..! ;)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

23 februari 2011 22:14

Klart vi ska vara!!

Det kommer alltid finnas listor för vi är så påhittiga och företagsamma...det gäller ju att tro på sig själv ;D

Men listorna kanske kan sluta att skrämma oss, då skulle det bli enklare.

Sen får listorna heta: Saker jag VILL göra
För en lista som heter: Saker jag MÅSTE göra, gör att man kroknar innan man ens börjat ;-))

Natti natti

 
Anne-Lie

Anne-Lie

23 februari 2011 22:24

Huuh...listor är ett nödvändigt ont för att komma ihåg vad jag måste göra!
Det värsta är att de fylls på snabbare än jag hinner beta av dom =/

Åhh, när de små liven gnäggar när man kommer värmer i hjärtat!

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

23 februari 2011 22:30

Japp så är det när man har en kreativ hjärna, listorna växer ;-))

Jaaa! Rena hjärtmedicinen!

 
Stina

Stina

24 februari 2011 07:30

Listor, listor ... undrar om ni håller på med ngn slags hjärntvätt ???
Är det ett budskap att jag kanske ska göra en lista och få nåt gjort ... jag hör hur det ekar "listor, listor, listor" .... ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

24 februari 2011 09:37

Listor, listor, listor
Den enda rätta vägen är LISTOR!!!
Vill du bli lycklig...Listor
Välkommen till vår sekt: Listiga sekten :D

Ps. fast du verkar klara dig utan listor, så strunt i dom och starta en annan sekt som du brinner för tex: Täckes sekten ;D
kram

 
Sarah

Sarah

24 februari 2011 11:35

Haha bra med listor fast tråkigt om dom inte minskar för att man kommer på mera grejer att göra ;)
Mysigt med en häst som gnäggar välkom,nande när man kommer och ropar på dom :)

http://starlet83.bloggplatsen.se

Kim

24 februari 2011 21:29

Ja listor är både bra och dåligt, men jag behöver dom...för jag är mycket skicklig i att förtränga sånt som är jobbigt :-)

Ett gnägg varje dag vore toppen :-)

 
kicki

kicki

24 februari 2011 15:27

visst är det mysigt när de snackar med en! ni håller på att växa ihop!
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

24 februari 2011 21:26

Jag hoppas det, men det går lite upp och lite ner.
Men det värmer när hon ropar på mej:)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards