Varmt...

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

I min Fan-klubb

Av Kim - 27 februari 2011 19:21

ingår två rejäla killar...förutom Bene  

Vi hade utbyta av kli och pussar idag, jättemysigt, och Bene vet inte om det  

      Dom är så gulliga  


Var ute och gick en runda upp i skogen med Nelly, hon var lite orolig men följde med, det var ju varken andra hästar eller hundar med så lite spännt var det.

När vi bara hade femtio meter kvar till grinden, så kom det en bil rullande bakom oss utan motorn igång.

Nelly upptäckte den sent kastade sig framåt och försökte sen vända snabbt tillbaka till mej och halkade på asfalten och ramlade!


Herre gud! Hon kommer göra mej till ett nervvrak!

Men det blev bara två ytliga skrapsår på ena bakbenet som tur är.


Så är det att ha barn sa min man när jag kom hem...börjar låta skrämmande bekant  


Dagens lunch blev på den Thailändska restaurangen och som vanligt var det gudomligt gott!


Bea vill behöver hjälp uppe i stallet imorgon, och Bene har möte på förmiddagen...vad ska jag göra av min svärmor?...ska nog ringa mamma och höra om hon vill erbjuda sig....

Ibland kör det ihop sig!


tjing tjong



 
 
kicki

kicki

27 februari 2011 20:43

*suckar* sol o varmt...så skönt! och lite kli o puss på det...*drömmer*
kom inte å säg att ni inte har några flygfän heller ;)
kan inte svärmor vara ensam en stund alls?
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

27 februari 2011 21:02

Mysigt med tjusiga och gulliga killar ;-)

Nä just nu finns det inga flygfön som stör hästarna, men på sommaren finns det jobbiga flugor som bits.
Då får hästarna ha flugmask på sig.

Hon kan var ensam nån timme men helst inte mer...

kram

 
Stina

Stina

27 februari 2011 20:53

Jag förstår dig fullkomligt med 2 så snygga karlar brevid dig ;)

Nelly då ... hon är så lik herr V så det är skrämmande =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

27 februari 2011 20:59

Visst inte varje dag man blir så uppvaktad ;-)))

Suck...och ett leende :-)
Jag ska skriva ett inlägg om Nelly och bollträning... :D

 
Anne-Lie

Anne-Lie

27 februari 2011 21:55

Det var inte dåligt vilka stiliga killar du har ;-))

Lilla skrutt Nelly. Vad tokigt det kan bli!

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

28 februari 2011 00:20

Ja dom båda vet mycket väl hur man smälter hjärtan!

Ja suck! Det gick ju bra denna gången också...
Ska slå in henne i bomull och gömma henne i garderoben :D

 
Sarah

Sarah

28 februari 2011 14:04

Ser helt underbart ut det där!!

Men lilla Nelly då! Skrämma slag på dig sådär :)

http://starlet83.bloggplatsen.se

Kim

28 februari 2011 14:50

Mmm riktigt mysigt :-)

Ja Nelly... ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards