Varmt...

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Överasknings besök

Av Kim - 21 april 2011 23:29

från Gran Canaria  min gulliga lillebror med familj.

inte hela familjen L (sonen) är med en kompis på Fuerteventura.

Hämtade dem på flygplatsen i morse, och sen fullt program hela dagen.


Imorgon bitte ska jag tidigt upp till stallet, vi ska ut på långritt.

Upp till en stor sand platå där hästarna ska få springa fort om de önskar.

Lillebror och Co är så gulliga ska köra upp  pick nick till oss alla och han ska också utses till fotograf, fast det är han lyckligt ovetande om   


Det har nu varit sol i två dagar och hagen börjar torka igen, skönt.

Har nu två mjuka pepparkakor i ugnen och gör kaffe som ska i termosen, det blir min ( attan ibland hittar jag inte svenska ord  ) del, gåva,tillskott ??? till pick nicken.

Har bara druckit en mellan öl så kan inte skylla på det heller.

Brorsan ska försöka få tag på grillad kyckling med tillbehör, fast undrar om något är öppet i morgon.


Sömnig har varit en långdag, men mysig  

Snart borde sockarkakan vara klar...


Natti natti 



 
 
Stina

Stina

22 april 2011 06:22

Oh, en uteritt med picknick igen. Myyysfaktor HÖG !!

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

23 april 2011 22:33

Denna gången var det ridtur med adrenalin kick, wow! :-)

kram

 
Anne-Lie

Anne-Lie

22 april 2011 07:14

Trevligt med besök =D

Låter som det kommer bli en trevlig ridtur. Ha det så underbart skoj!!

Kram

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

23 april 2011 22:32

Ja mysigt har vi det!

Ridturen var toppen!!

kram

 
kicki

kicki

22 april 2011 10:43

hihi ordet du söker är väl kanske bidrag?
söto!
låter ju hur najs som helst, picknick och rejs!
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

23 april 2011 22:31

Exakt det ordet som gömde sig bakom min ena neuron :D

Häftig var det !!
kram

 
Ann

Ann

22 april 2011 11:16

ditt bidrag kanske?

Hoppas du får en riktigt trevlig skön dag då!

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

23 april 2011 22:30

Tack!!
Det var precis det ordet jag letade efter.

Den var rolig, vacker, spännande och tröttsam :-)

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Skapa flashcards