Varmt...

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Kratsa bakhovar

Av Kim - 25 maj 2011 22:40

var inget problem alls idag.

Hon bryr sig ju inte alls om vad jag gör där bak.

Svårt att tro att detta var ett problem för bara en vecka sen, mysko!

Imorgon ska jag vara häst ledig (känns konstigt och tomt), men på fredag ska jag prova att kratsa hovarna utan att Bea står bredvid Nelly, så får vi se.


Här kommer en liten video på en helt ointresserad Nelly och en fånigt glad "matte".


Shivas akupunktur gick bra, hon gillar det inte men är snäll.

Och jag har två kg SKIT ÄCKLIGA ENORMA hönsfötter i en hinkvatten på balkongen imorgon skall det frysas en del och kokas en del.

Huuu hoppas jag slipper mardrömmar om dansade hönsfötter... 




 
 
kicki

kicki

25 maj 2011 23:23

vad söt du är!! klart du ska vara glad över framsteget!! hurra för er!
och vilka snygga ridbrallor! grönt är skönt =)

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

25 maj 2011 23:52

Tackar och rodnar ;-))

Det är en stor lättnad, för det kändes så fel att inte kunna göra något så vanligt som att kratsa hennes bakhovar.

Mmm gillar grönt!

kram

 
Ann

Ann

26 maj 2011 08:17

Klart du ska bli glad!
Det blir jag också när nåt som inte funkar helt plötsligt funkar, även om det är "simpla" saker!

Goa du!
kram kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

26 maj 2011 09:51

:-)

Med Nelly vet jag aldrig vad som kan bli ett stort problem eller inget alls, och vips så kan det ändra sig...

Långtråkigt blir det inte ;D

Glad att du finns!

Kram

 
Anne-Lie

Anne-Lie

26 maj 2011 18:13

Whihoo vad bra det går! Var glad - det är faktiskt du som har grejat framstegen =D

kram på dig!

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

26 maj 2011 21:06

:-)
Hon brydde sej inte alls...förvånande och toppen!

Imorgon ska jag prova utan hjälp då får jag se om det fungerar.

kram

 
Carin

Carin

26 maj 2011 21:43

WOW! Vad härligt att se din glädje! Så duktig DU är!

Fortsätt kämpa! Hon verkar vara inne i en rejäl "lära-sig-massor-fas" så utnyttja det ;O

http://caisisen.bloggplatsen.se

Kim

26 maj 2011 22:54

Det blir inte roligare än man gör det ;D

Det är en så härlig känsla just nu!!

Imorgon är det examen ;-)
då ska jag försöka göra det utan extern morotsmatare ...

Så jag hoppas vårat flyt fortsätter.

kram

 
Sarah

Sarah

27 maj 2011 11:48

Härligt :)

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

27 maj 2011 15:20

Ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för mej och Nelly ;-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards