Varmt...

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Nelly är tonåring

Av Kim - 31 maj 2011 15:55

fast jag vill se henne som liten plutta.

Men härom dagen så fick jag upp ögonen  

Texas blev tvungen att visa upp sig lite för den unga damen...

 


Hon är ingen snäll lite flicka hon leker med killarnas känslor precis som hon vill, en riktig  

Jag trodde ju att hon och Merlin hade ett snällt litet förhållande, men men

Här flörtar hon vilt med Texas och med svansen i vädret   

   

Merlin försökte tala henne tillrätta och kolla in rivalen

   

Men stackarn kände sig besegrad för Texas spelar svårflörtad och Nelly blir ännu mer intresserad


Men sen missade jag eller förträngde vad dom planerar för då kom Dorada också och ville vara med, men en sak är klart Nelly älskar att vara i centrum  

      

Som god mor knackade jag på och sa att dom får fortsätta att leka nån annan dag   

 
 
Sarah

Sarah

31 maj 2011 18:47

Haha du har en riktig flirtare där ;)

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

31 maj 2011 20:54

Ack ack ack ;D

 
Stina

Stina

31 maj 2011 19:47

Haha, nu börjar det =))

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

31 maj 2011 20:54

Japp, hon "skrek" så där som ston gör, det var första gången hon gjort det.
Det är tydligen vanligt att dom brunstar första gången vid 1,5 år, men jag har aldrig sett några symptom tidigare, och hon är ju 2,3 år.

 
Anne-Lie

Anne-Lie

31 maj 2011 21:03

Haha! Klart hon måste visa upp sig =D
Ett steg in i vuxenvärlden!

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

31 maj 2011 23:50

Mammas lilla lilla plutta =O
Tja det är väl bara att gilla läget ;D

 
Ann

Ann

1 juni 2011 08:29

Stora tjejen!
Nu börjar det!
Men jag har också svårt att låta bli att kalla Merlin för min fölunge, härom dagen var det en som frågade mig om jag fått en ny fölunge i år som jag pratade om... :)

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

1 juni 2011 18:55

Svårt att förstå att dom börjar bli stora.

Om nio månader är Nelly 3 år!!! ofattbart och lite skrämmande ;-)

kram

 
kicki

kicki

1 juni 2011 10:06

klart hon flörtar med den där snyggingen! - och tvärtom!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

1 juni 2011 18:26

Ja bra smak har hon :-))

 
natalie

natalie

1 juni 2011 22:02

snygging hon är :D

http://billiejeanojag.bloggplatsen.se

Kim

1 juni 2011 22:05

Med fånigt stolt matte :-))

 
Ann-Louise

Ann-Louise

2 juni 2011 09:24

Snygga Nelly med snygga kamrater!!!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

2 juni 2011 09:51

Min vackra lilla snutta...oj nu var jag där igen...Min vackra unga dam ;D
Och bra smak har hon också !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards