Varmt...

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Att tolka vardagen...

Av Kim - 27 juni 2011 15:01

Nä nä så djupt ska det inte bli idag   
Utan det ska handla om hur jag tar emot det som händer (i alla fall idag).

Vi hade släppt Nelly och Merlin på ridbanan så dom fick springa av sig lite.
Satt oss ned på marken utanför, då kom Nicoles ena gulliga hund Teddy hälsade glatt på mej gick sen runt mej och kissade mej på ryggen   


Bea och Verena tittade lite osäkert på mej, de visste nog inte om jag skulle bli arg eller inte.

Jag slet av mej t-shirten, och bestämde mej för  att det måste vara för att han gillar mej så mycket att han vill markera att denna tvåbening är min   

Sen började jag skratta, lite kiss kan man välja att se som något positivt    

Tvättade tröjan i tvål och vatten och var sen Miss wet T-shirt tills den torkat   


Härom dagen var mitt inlägg om skit (hunden) och idag om kiss, jag har helt klart aldrig kommit ur kiss och bajs åldern       



 
 
kicki

kicki

27 juni 2011 15:44

hehe ja så kan man ju se det =)
fast det var ju snarare en dominansgrej från hundens sida.
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

27 juni 2011 16:17

"Verkligheten" är ju det man tror, och jag har skippat tron på dominans så den finns nu inte :D

Men kommer nog ha ett öga på honom om jag sitter på marken i fortsättningen ;D

kram

 
Sarah

Sarah

27 juni 2011 16:50

Haha härlig inställning! Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

27 juni 2011 23:18

Gör livet lite lättare så ;-))

kram

 
Ann

Ann

27 juni 2011 22:23

Nästan lika roligt som när en tapir vände rumpan mot min vän Anna och sprutade ner halva henne, efter att hon förolämpat honom!
Det var när vi var på zoo härom dagen!
Jag skrattade så jag nästan dog..! =D

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

27 juni 2011 23:15

Skadeglädje är den sanna glädjen ;D

Såna skrattattacker är så härliga!

 
Stina

Stina

27 juni 2011 23:01

*s* skulle rekommendera att du står upp nästa gång han kommer nära dig =))

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

27 juni 2011 23:10

Givakt!!! :D

 
Viveca

Viveca

28 juni 2011 11:57

Kiss och bajs är faktiskt ganska roligt, men på rätt ställen då;) Att bli nerkissad är mindre roligt;)

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

28 juni 2011 13:15

Skönt att veta att det inte bara är jag ;D

Hade varit bättre om han valt någon annan :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards