Varmt...

Alla inlägg under juni 2011

Av Kim - 4 juni 2011 18:20

Har dekorerat paket med datorn, så jag vet inte om hon vågar öppna det på restaurangen   

   

Ska skriva på det att det är från hennes tre små oskyldiga änglar  


Sen får hon två små paket med gulliga grodor på (hon älskar grodor) inuti är dom inte så barnvänliga  


Och blommor så klart...rosa 

   

 Måste börja fixa till mej, men usch vad jag tycker det är tråkigt, skulle helst gå i gamla jeans och en t.shirt

Och att måla mej...men men för mammas skull så får jag ta mej i kragen.


tjing tjing 

Av Kim - 4 juni 2011 12:39

och eftersom hon inte har varken dator eller internet så ska jag avslöja vad hon ska få i present ikväll...En bärbar dator!!

Jag och mina två bröder är skyldiga    


Mamma har länge talat om att hon skulle vilja lära sig använda en dator, för att sen skaffa sig en dator.

Det är aldrig försent om viljan finns  


Nu ska jag åka ner till stan och köpa rosa present pappar och en massa bling bling till paketet, för sånt gillar mamma!

Blommor får det också bli   


Själv är jag fortfarande snuvig och lite små hängig, men det går...


Ikväll så ska vi fira mamma på en restaurang i Los Llanos.


Trött på att vara snuvig!!


So long


Av Kim - 1 juni 2011 22:12

En tävling då ryttarna i galopp med en liten pinne i handen och ska försöka få tag på en liten liten ring som hänger i ett litet band.
Den som lyckas få tag på flest vinner.


 

Och sen en liten glupsk Loa, det tar inte många sekuunder att tömma skålen med kokt kycklingbröst.

 

Av Kim - 1 juni 2011 19:54

att vara lite hängig och snuvig.


Denna lilla damen som nu officiellt heter Loa (Luha på Spanska) tillhör nu familjen Hernandez/Käck.

   

Hon är nu chippad, vaccinerad och avmaskad, hon var så lugn hos Vet. sa inte ett pip och satt helt still och viftade glatt på svansen till Vet. strax efteråt.

Hon är mellan 4,5 - 5 månader och kommer inte växa mycket mer, hon blir den första plutt hund jag haft.


Hon är ganska tuff, jag satt på huk framför Nelly som åt rygräs och Loa satt bredvid mej, Nelly närmade sig mig för att nosa då hoppar Loa fram och gör ett utfall mot Nellys nos.

Nelly reste sig en aning och slog med frambenen, mest för att visa sin åsikt för hon var en meter från Loa.


Så nu har jag ytterligare en liten dam med åsikter    


Känner mig som en fisk...däppt i näszan å öppen mun.


Nä jag tror jag drar mej tillbaka in i dimman ett tag...



   



Ovido - Quiz & Flashcards