Varmt...

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Nellys nya kläder

Av Kim - 24 september 2011 16:28

Hittade ingen röd grimma som jag gillade så nu får Nelly vara klädd i "mina" färger istället.

Här i mjukis-grimma 


Och sen i sitt första träns (sidepull)

Jag hade först satt på jätte lurviga bruna fårskinn uppe på nosen och i nacken, men fick ta bort dom för dom var för läskiga tyckte hon.

Den på nosremmen var jätte tjock,  så hon gick tjusigt med halsen krökt för att kunna se marken   


  

Köpte western tyglar, de var de enda som hade samma färg som tränset.

Men de ska kortas av och sys ihop, får gå till en skomakare för jag har ingen Kicki jag   




 

Nya gummistövlar blev det också, det var det enda som jag lyckades handla till mej...eller nästan köpte en fleecejacka till stallet också.

   

I morgon ska vi ha foto-visning här hemma, hoppas Bene inte blir för chockad, fast han vet hur jag är   


ciao :)    

 
 
Kicki

Kicki

24 september 2011 17:15

wohooo snyggt!!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

24 september 2011 20:23

Hon var fin i grimman, fast jag gillar rött bättre, men det kanske finns nästa gång...känns som om jag gärna skulle shoppa lite mer ;))

kram

 
ylle

ylle

24 september 2011 18:43

WOW vilka häftiga stövlar!!!!!!!!!!! *vill haaaa*

Och ett fint sidepull och mjukisgrimma! (saknar att köpa saker till mina hästar, till alpackorna finns det liksom ingenting mer att köpa, grimmor och ledgrimskaft har jag....)

http://http;//ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kim

24 september 2011 20:20

Nu är frågan om jag vill smutsa ner dom ;D

Hästgrejer är kul att shoppa, jag fick verkligen bromsa för att inte köpa saker som jag inte behöver...

Mer lär det bli när hon blir inriden...

Ska bli så roligt och testa hur hon reagerar på sidepullen, vi har mycket att träna på nu!

Du får skaffa en liten inkörd ponny... sen kan du shoppa loss ;)

 
Sarah

Sarah

24 september 2011 19:29

Fiiiiina saker :) Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

24 september 2011 20:12

Grimman är så mjuk, riktigt bekväm för min prinsessa :))

kram

 
Stina

Stina

24 september 2011 20:11

Tränset tyckte jag var dösnyggt, vad fin hon blev i det !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

24 september 2011 20:14

Stora fina tjejen blev hon!!

Tack och kram

 
Viveca

Viveca

25 september 2011 10:40

Vilka fina kläder:) Sidepullet passade henne jättefint. Ser fram emot nästa fotosession.

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

25 september 2011 12:51

En skönhet passar i allt ;))
Jag är ju inte alls partisk ;)

Har sidepullet på det innersta hålet så hon har att växa i, perfekt.

kram

 
Anne-Lie

Anne-Lie

26 september 2011 08:36

Allt klär en skönhet ;-)
Sidepullet såg jättefint ut =)
Kram

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

26 september 2011 09:03

Exakt min mening :))

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards