Varmt...

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2011

Nelly jagar hund...

Av Kim - 17 oktober 2011 00:00

Efter detta så höll hundarna sig på ett tryggt avstånd   


Idag var hon så lugn när det kom bilar, Bea körde upp sin bil bredvid oss med musiken på för fullt och gasade så det LÄT!

Sen sänkte hon volymen och gav Nelly morot, nu kommer väl Nelly tigga morot varje gång hon ser en bil  


 

Stallet har idag fått några väggar.

Så fort vi tog bort banden så gick Nelly-nyfiken direkt in för att undersöka. 

 

Här har vi självaste stallägarinnan Bea med murslev i handen 

 

natti natti 



 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

17 oktober 2011 05:59

Så mysigt det ser ut med er flock =D. Nelly lite busig. "Fnasket" kan också göra så. De är snabba de små liven när de vill så det är lite läskigt för mina hundar är lite sega av sig.
Så vältränad hon blir, Nelly. Vältränad och smarttränad!

Kram kram!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

17 oktober 2011 08:32

Det var mysigt och jag börjar kunna slappna av lite mer när vi är ute så där.
Igår när vi galopperade så brallade hon så snälla gamla Luna blev inspirerad och brallade lite också, tur att lilla M (11 år) har bra ballans, och bara skrattade.

Jätte bra att kunna träna Nelly så naturligt!!

kram till dej och alla dina killar :)

 
Stina

Stina

17 oktober 2011 15:07

Bra Nelly, någon måste hålla ordning på odågorna =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

17 oktober 2011 15:44

Lite min åsikt men tvivlar på att odågans matte håller med =O :D

 
Sarah

Sarah

18 oktober 2011 13:38

Hihi bra jobbat nelly, man måste uppfostra dom små ;)

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

18 oktober 2011 16:59

:)) fast lite orolig är jag för att hon ska slå ner nån av dom med framhovarna, men hoppas att det är lek...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards