Varmt...

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Mamma mia!

Av Kim - 25 november 2011 21:52

Nu har min mamma hittat till min blogg, hjälp   

Så nu kan jag ju inte gnälla angående henne, shit pommes frit      

Mamma fick ju en dator i 80 års present och nu verkar hon börja få koll på det hela.

Så klart hon ska vara så modern, typiskt henne    


Varning!!

Nu kommer jag att skryta lite om min mamma (det är ju snart jul , och jag tror fortfarande på tomten  


Min mamma är som sagt 80 år (ursäkta mamma om jag tjatar om det ) och hon är positiv, nyfiken, sprallig, fnittrig, i fin fysisk form, attraktiv och har många drömmar.

Det finns mycket hos henne som jag önskar jag kommer att ha när jag blir äldre!


Här bilder på hennes suspekta paket som bland annat innehöll datorn.  

   

 Det får nog bli en shopping dag snart, det var länge sen vi tog en mysdag tillsammans.



Och nu till Georg som skämmer bort mej, och jag protesterar inte   

Det var han som gjorde min röda fina stall-låda, som alla i stallet är avis på    

     

Han är allt bra god min bonus pappa, ställer alltid upp om det behövs.

Och att han är en fd. kock är ju inte alls fel, MUMS!


Här var vi på en dagsresa på Teneriffa, där vi hittade ett fint café. 

   


Kram på er båda och välkomna till bloggen    



 
 
Kicki

Kicki

25 november 2011 22:35

så härligt att du får ha både mamma o bonuspappa i så god vigör!! <3 underbart!
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

26 november 2011 10:31

Ja så är det och det gäller att njuta av detta NU!
Lite skrämmande att tänka på att allt inte varar för evigt...

Kram :)

 
Ingen bild

Ulrika

26 november 2011 18:04

Underbara Anne-Marie och Georg! Säg till henne att jag skickar meddelanden på Skype ibland. Nu när hon förstår lite mer hur det funkar. Kram

Kim

26 november 2011 22:02

:))
Hon kan ringa på Skype, men är inte säker på att hon har koll på hur man läser/skriver.
Ska kolla.

krammmmmmm

 
Viveca

Viveca

26 november 2011 22:30

Underbart:)Vilken fin låda, förstår att de andra är avundsjuka.

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

27 november 2011 09:38

Med tiden så har jag förstått att uppskatta det jag har, inte så dumt att bli gammal och klok ;))

Gillar min låda som först var så stor men nu börjat krympa, mysko :))

kram

 
Ann

Ann

26 november 2011 23:27

Din fina mamma!
Ni verkar ha så mysigt och kul ihop!

kram kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

27 november 2011 09:34

Är så glad att jag nu som vuxen kan uppskatta min mamma, det var lite si och så med det förr.

Kram :)

 
Anne-Lie

Anne-Lie

27 november 2011 08:46

Din mamma ser så himla go o glad ut, det gör förresten din bonus pappa också =))
Var rädd om dom båda två!

Kram

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

27 november 2011 09:31

Nedstämdhet är något som är nästan omöjligt att skrapa fram hos mamma.
Njut av alla dom små fina detaljerna i vardagen, det är mamma det.

Fast en mamma är alltid en mamma och en mamma som inte oroar sig i onödan för sina barn existerar nog inte ;))

kram

 
Sara

Sara

27 november 2011 09:36

Det låter som min farmor,det är helt underbart!!!! Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

27 november 2011 09:40

Njut av din farmor!

Kram

 
ylle

ylle

28 november 2011 20:18

Va - är HON 80 bast? Det må jag säga.... hon ser mycket yngre ut! Vad härligt med två så positiva föräldrar, du är lycklig du!
Och vilken stallåda! Mysigt!

http://http;//ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kim

28 november 2011 21:09

Ska låta henne läsa din kommentar så blir hon glad!!

Jag är så lycklig just nu för att alla mår så bra!

Mmmm en låda för en fyrbent prinsessa :))

kram

 
Åsa Mickelsen

Åsa Mickelsen

9 december 2011 15:22

Shit har A-M kommit sig såpass på datan sin att hon är inne på bloggen,ja då får vi bara hålla igen all censur hahaha. Härligt att hon är sig lik som hon var på vår tid när vi var tuffa snorungar hihi. Tänk där har vi en förebild att stå upp till när vi blir i den åldern ,bara att stå på! Kram

http://www.smurfens-dag.bloggplatsen.se

Kim

10 december 2011 13:51

Hon har inte koll på hur man skriver/läser kommentarer än, men det är bara en tidsfråga :))

Ja hon njuter av livet, och det är toppen!

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards