Varmt...

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Lilla slagskämpen är borta...

Av Kim - 15 januari 2012 11:04

Den lilla stackarn var inte stöddig i lördags, han vilade hela dagen och natten.
Han åt och drack och fick medicinen som en duktig plutt.

Igår på förmiddagen så var han nästan som vanligt igen.
Jag fixade staket bättre på några ställen och sen lämnade vi dom tre hundarna hemma och åkte iväg några timmar.
När vi kom hem vid halvsex så var han borta igen!
Och han har inte varit hemma under hela natten, så jag befarar det värsta :(

Har halvsovit hela natten med ett öra alert för minsta ljud...

 
Han har antagligen sprungit till samma ställe igen, förmodligen till en löpande tik.
Men denna gång så har han nog inte klarat bråket...eller så har ägarna klappat till honom ....
Tänk va dom djävla kulorna ställer till med!!
Vi som hade tid för kastrering på fredag...skit skit skit!


Han har ju bott på gatan innan jag plockade upp honom så han är ju van att "dra sina repor", inte lätt att hålla honom instängd.

Ingen av mina hundar har tagit sig ur min trädgård,  bara han, SUCK!

 
 
Sara

Sara

15 januari 2012 11:18

Usch vad jobbigt,jag håller ändå tummarna för att han kommer hem igen!!!
Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

15 januari 2012 11:21

Tackar för tummarna!!
Ledsamt är det just nu :((
Kram på dej!!

 
Ingen bild

Peter

15 januari 2012 12:34

Ja du ser hur jobbigt vi killar har det bara för kulorna..¨Tur ni kvinnor sover så bra på natten så vi kan ut å springa på natten ;-)
Klart han kommer tillbaka.. Han hittade väl en fin tik å ville lära känna henne lite mera.. Kram

Kim

16 januari 2012 08:29

Tråkigt att de påverkar det logiska tänkandet så mycket ibland...
Några dagar tidigare kom han ju hem med bitsår i halsen och hjärnskakning, men denna gång har han nog inte klarat fajten...

Kram på dej

 
Stina

Stina

15 januari 2012 17:00

Ahhh, kom tillbaka lilla grabben.
Håller tummar för gott slut trots allt !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

16 januari 2012 08:24

Inget ännu...

Tack o kram

 
Kicki

Kicki

15 januari 2012 17:53

oh no.... skit åxå, så typiskt!! Kanske han läste bloggen o tänkte att det var lika bra att dunsta om han ville ha juvelerna kvar?
skämt åsido, jag hoppas verkligen att han kommer hem helskinnad så att han inte ...ja allt "det värsta" har hänt honom...=(
KRAAAM

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

16 januari 2012 08:24

Hoppas han kan läsa!
För han har ännu inte kommit tillbaka...

Tack o kram

 
Ann

Ann

15 januari 2012 21:14

Håller också tummarna för att han ska komma hem igen...
Rackarns..!
Jobbigt jobbigt...
Stor kram till dig/er som orkar bry er!

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

16 januari 2012 08:22

Inget livstecken än....

Tack o kram

 
Anne-Lie

Anne-Lie

15 januari 2012 21:15

Men stackars liten :(
Det är alltid jobbigast att inte veta!
Håller tummarna att han kommer tillrätta.

Kram

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

16 januari 2012 08:21

Fortfarande ingen hund...

Tack & kram

 
Viveca

Viveca

16 januari 2012 13:33

Usch vad oroligt. Stackars liten. Håller tummarna här med. Många kramar!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

16 januari 2012 18:12

Ja det är så ledsamt :(
Men men han fick i alla fall ett par riktigt fina månader hos oss.
Tack o kram

 
Ingen bild

Peter

16 januari 2012 19:21

Kan ju vara någon annan som tyckt synd om honom... Så kan ju ta lite tid innan han kan rymma dörifrån..

Kim

16 januari 2012 23:52

Åh vad jag hoppas du har rätt!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Skapa flashcards