Varmt...

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Ett hett bad

Av Kim - 18 april 2012 23:55

det är LYX det!

Är det något som får mej att slappna av och må bra så är det att få njuta av ett riktigt varmt bad.

Så nu är jag nästan som ny i alla fall bättre begagnad    


Hoppas jag slipper åka upp till stallet i morgon, för jag vill jobba lite i badrummet.

Det är fortfarande en byggarbetsplats och om vi inte sätter fart så lär det förbli så.


Nelly rör nu huvud och hals normalt, och jag får röra henne överallt utom på ena sidan av nacken.

Använde den nya "super sprayen" till hennes rasta-man och det tog bara ett par minuter så var den helt utredd, fantastiskt!


Stackars Merlin däremot var sämre idag mycket värk och feber.

Vi gav honom smärtlindrande och antibiotika på morgonen och efter lunch så hade febern gått ner lite.

Han äter och dricker och det känns bra trots allt. 

Är det inte sämre i morgon bitti så fixar N sprutorna m.m imorgon, så kan jag få en hästfri dag.


Här är några saker som jag köpte på Gran Canaria för mitt badrum.

Stilen på mitt badrum kommer att bli en rustik etniskt kompott.

   

Och detta är en kappa som ska sitta över dörren, under den så ska jag hänga ett tunnare tyg, så det täcker insynen lite. Köpte också två kuddfodral i samma stil till soffan.


       

Köpte mej också en ny kamera för min gamla börjar ge upp.

Det fick bli Canon Ixus igen med hopp om att jag skulle förstå den...och njae lite förstår jag, men det är en del nytt.

Fast jag har lyckats ta några foton i alla fall så det finns hopp       





 
 
sara

sara

19 april 2012 09:21

Blir så avundsjuk på ditt badkar :)
Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

Kim

19 april 2012 09:57

Badkar är själsgodis.
Men just nu så är mitt badrum halv färdigt så jag måste blunda för att inte se cement, sågspån, träskivor och verktyg, tur att jag har selektiv syn ;))
kram

 
Ann-Louise

Ann-Louise

19 april 2012 10:31

Åh så gott!
Du har blivit utmanad i min blogg om du vill och vågar :-)!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

19 april 2012 18:26

=O hjälp!
=D

 
Kicki

Kicki

19 april 2012 19:08

det kommer bli så snyggt!!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

20 april 2012 15:21

Jag hoppas det!
Du får komma hit och bedöma sen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards