Varmt...

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Hot hot hot !!!

Av Kim - 29 maj 2012 22:43

i huset fast denna gång är det inte jag   

Milla har löpt i en vecka nu och är nu a very hot dog     

Kuddarna i soffan lever ett hårt liv just nu...


   

Har varit i stallet varje dag sen i fredags så imorgon och på torsdag så ska jag vara hemma istället.

Containern med rygräs som vi beställt kommer antagligen nästa vecka eller denna, men då blir det stressigt att förbereda platserna där det ska förvaras.. 


På torsdag eller fredag kommer svärmor upp till oss igen, det är ok.

Och det det bästa med det är att jag får tillbaka "min" Olga som sköter om svärmor OCH städar mitt hus, det är LYX det!!!


Har hittat en trevlig grupp på facebook: Klickerträning av hästar

Känns så bra att hitta fler som tränar på samma sätt.

Skrev där att jag skulle lägga upp en video med mina problem att lyfta Nellys ben.

Men när vi skulle göra filmen så lyfte hon så snällt så snällt...har provat igen och samma fantastiska resultat, så hon ville väl inte bli film skådis pga sin osäkerhet och envishet   

Vad hon än har för anledning , så köper jag det !

Har laserat sista delen av taket till mitt badrum och märkt att jag köpt fel lasyr     så nu blir det senaste modet i badrums tak färg kombinationer   


Hoppas UP med familj klarar av att sova där i sommar utan att störas för mycket av färgskiftningarna.


Ett par bilder av Merlin som verkligen snott mitt hjärta, han följer mej som en trogen hund, sååååå söt!

   


So long    




 
 
Stina

Stina

30 maj 2012 05:58

Det verkar inte lätt att vara kudde i ert hus nej =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

30 maj 2012 10:07

Tur att hon inte har pojkvän =D
För när hon inte "red" den så bet och slet hon våldsamt i den!!
Fick gömma kudden för att den skulle överleva.

 
Ingen bild

Emma

30 maj 2012 18:56

Hej är det en nakenhund den lilla ? i såfall så har jag en vid namnet Diva :) <3 psstt söta hundar :):)

Kim

31 maj 2012 12:27

Näpp lilla Loa är en hederlig Spansk gatkorsning :)
Så som hon är klippt liknar hon lite en K. nakenhund.
Vi tackar och voffar ;))

 
Nilla

Nilla

31 maj 2012 12:50

Hihihihihi, stackars dina kuddar;)

http://playmo.bloggplatsen.se

Kim

31 maj 2012 12:55

Tur att det är kuddar och inte en stackars hanhund för hon biter och sliter i dem.
När jag lade upp den på ett bord för att rädda den så stod hon och skällde frustrerat nedanför, inte lätt att vara Milla denna veckan ;))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards