Varmt...

Direktlänk till inlägg 12 juli 2012

Jobb, jobb, jobb, trött rygg, trött Kim,

Av Kim - 12 juli 2012 21:42

en snabbis till stranden, lite dator, dusch, sova i min sköna säng, gullig men jobbig hund väcker mej och sen jobb, jobb osv.

Men det är själv valt så, thats it    

Badrummet tar form och det är såååå skoj    detta badrum som jag önskat i många långa år, TOPPEN!


Lite trött nu så det får bli bilder i stället för mer text.


Gårdagens skörd, mums, och nyttigt mums är det   

     

 Kvällsdoppet, praktiskt sätt att bli av med all väggfärg som jag lyckats få på mej    


     

I morgon tidigt ska jag fordra hästarna och sen vid 10-11 kommer det en duktigt (tja inte vet jag vad det heter på Svenska) som ska kolla igenom Ambar som har varit halt LÄNGE, får se om hon ser nån lösning och kan vrida och bända lite...men jag är inte så hoppfull   


Funderar att be henne kolla Nelly...skulle kännas bra att få veta om allt är som det ska...

Hon tar 1500 (SEK) ...höns mamman i mej tycker det är befogat...men ekonomiska lilla jag tvekar.

Får se hur det känns i morgon när jag talar med henne.

Hon kommer en eller två gånger per år hit från Tyskland, och har nån slags blandning av semester och jobb.

Har sett henne jobba en gång och blev klart imponerad.


So long pling plong   




 
 
Kicki

Kicki

12 juli 2012 22:17

gissar på att hon är ngn slags equiterapeut då kanske? betalt tar hon iaf!
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

12 juli 2012 22:23

Vad skulle jag göra utan dej Kicki? :)
Equiterapeut det känns rätt!
Jag har ingen aning om Svenska priser och här så finns det ju normalt inga såna...

Kram på dej!

 
Jossan

Jossan

12 juli 2012 23:25

Åh, jag är så avundsjuk på er sol.. Klurar på att dumpa man och barn hemma och våldgästa er... ;P För här hos oss lyser ju bara solen med sin frånvaro.. :/

http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Kim

13 juli 2012 00:20

Botten med dåligt sommar väder!
Jag är inte mycket för våld...men våldgästning välkomnar jag alltid :)


 
sara

sara

13 juli 2012 10:15

Mums och mys!! :) Kram,

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

Kim

13 juli 2012 18:38

Lite guldkant i vardagen sitter inte fel ;)

kram

 
Stina

Stina

13 juli 2012 16:03

1000 kr betalade jag för min ET sist =)

Som vanligt blir jag bara full av ohhh över dina bilder !
Snart får jag sluta titta på dom, blir så grön och dan och längtansfull ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

13 juli 2012 18:37

1500 kr för en kvart, det du!
Det blev inte alls som det var tänkt :(

Längtar du så kan du ju falla för frestelsen en vacker dag ;)

 
Anne-Lie

Anne-Lie

15 juli 2012 15:54

600 kr betalar jag, alternativt 1000 kr för två besök :)
Så nog tog hon betalt allt :(

Och så en okunnig fråga, men vad är den första bilden för något?
Frukt gissar jag, men vad? ;)

Kram

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

16 juli 2012 00:35

Litchi frukt
Du är inte mer okunnig än jag, själv har jag tidigare bara sätt dem i burk eller på Kina restaurang.

Jo dyr som attan är hon :(
Men jag har haft en snack med henne idag och har nu fått tillbaka 100 euros.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards