Varmt...

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

Sååå mysigt med besök

Av Kim - 29 juli 2012 23:59

så det blir ingen tid till datorn.

Men allt har sin tid...

Här kommer i alla fall några bilder.


Först på de jättefina pannbanden sonm Viveka har gjort, jag är jätte nöjd!

Nellys

 

Merlins

 

Gandalfs


 


Idag var vi uppe i bergen och plockade Oregano, korgen blev snabbt full.

Här guidar Bene hela skocken   
 

Och jag i ny hatt...

 


Idag kom Delia hem igen så nu är vi 11 stycken i hemma, och om nån dag kommer Svärmor och Olga hit också.

Och jag trivs!!!

Imorgon ska barnen, Ulrika och Delia med mej upp till stallet för att rida, medans de andra vuxna ska med Bene på en rejäll vandrinngs tur.

Barnen var med mej till stallet i morse och dåså fick de borsta de två snälla quater hästarna jag har hand om.

Nelly vågar jag inte nära barnen, bara med ett rejällt staket i mellan och med mej bredvid    

På Tisdag kväll kommer en hovslagare för att försöka verka Nelly, och usch jag är redan nervös   


Men den dagen den sorgen...


kram på er   

 
 
Kicki

Kicki

30 juli 2012 00:50

mys mys mys. Snygg smula! Din färg o allt!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

1 augusti 2012 14:49

Exakt!!
Jag är nu inte typen som passar i hatt men smäcken är fin :))

 
Viveca

Viveca

30 juli 2012 07:17

Roligt att du är nöjd med pannbanden. Hoppas att de passar nu också. Annars får jag väl ta med nål och tråd och löna ned. Det verkar ju lite tomt och ensamt hemma hos er;-)Härligt med besök:-)

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

1 augusti 2012 14:55

Jätte fina!
Gandalf blev så tjusig, Bea blev så glad över presenten.

Kunde inte få på pannbandet på Merlins träns det var för bred rem.
Så du får ta och komma hit, det finns en soffa ledig ;D

(Vår skomakare kan fixa).

Tack igen och kram!

 
Viveca

Viveca

1 augusti 2012 22:45

Det var synd att det blev för smalt för nackstycket. Det var ju det enda vi inte visste exakt mått på. Hoppas skomakaren kan fixa det. Telefonen stavade lite konstigt komma ned skulle det ju vara men jag tror ni är tillräckligt många hos dig just nu;-)Kanske en annan gång. Det hade varit jättekul att ses på riktigt. Kram!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

2 augusti 2012 01:51

Lite mysko med inläggen hos mej...jag skrev om nackremmen i ett inlägg som försvann, men du verkar ha lyckats läsa det...
Men strunt i vilket, jag är sååå nöjd med pannbanden, och "skois" kan säkert fixa till det.

Vore jätteskoj att ses!

stor kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Skapa flashcards