Varmt...

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Hår.... vård ???

Av Kim - 9 augusti 2012 21:02


Stod tydligen på schemat enligt denna unga dam, tja jag kan skvallra att jag var aningen tveksam   

 


Och inte slapp dessa motvilliga herrar heller undan   

   


Och vissa var så nöjda med både frisyren och läpp-jobbet!

Visst blev hon ovanligt snygg??!! 

 


Modent slick på den snygga yngling!


 


Jag var lite tveksam till min frilla och "pricken över i,et" mitt på nosknappen, men vad vet en tant som jag om vad som är Modäärnt ?     

 


Men jag fick min hämnd     

 


Så om någon vill ha en sån här tjusig frilla så kan jag fixa en...billigt och med glädje   

 
 
Kicki

Kicki

9 augusti 2012 21:48

hahahahaha underbart!!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

9 augusti 2012 23:38

En väldigt FNISSIG dag!
Alla sorters glädje...även skadeglädje =D

 
Stina

Stina

9 augusti 2012 22:23

Oh, jag vill nog påstå att det din uppenbarelse var en klar förbättring ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

9 augusti 2012 23:30

Hmmm men Stina! du ska ju vara på min sida ju ;))
Ja ja vem blir inte snygg av lite färgglada klädnyper och en halv flaska hårskum och en massa vax?... =D

 
Jossan

Jossan

9 augusti 2012 23:15

Underbara bilder!! :D

http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Kim

9 augusti 2012 23:31

Hmm det finns "bättre" som jag gömmer i kassaskåpet =D
Tryggt förvar!

 
sofia

sofia

10 augusti 2012 19:07

hahaha....du är för rolig du :-D

Tack för att du förgyllde min kväll...det skrattet behövde jag*förlåt* men bilderna var roliga :)

http://www.stallneshime.bloggplatsen.se

Kim

11 augusti 2012 16:09

:) hade en slug baktanke...att smitta andra med vår galenskap ;)

Så du är förlåten =)

 
sara

sara

11 augusti 2012 10:45

*asg* UNDERBART!! :) Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

Kim

11 augusti 2012 16:11

Det glädjer mej att jag glädjer.:)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards