Varmt...

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

Blä för avmasning

Av Kim - 11 augusti 2012 21:47

sa Nelly och spottade ut äpple och tablett...


Men jag ska göra ett nytt försök i morgon kväll, ska göra en puré på äpple ev. med morot och banan OCH tabletter  .

Skam den som ger sig, fast billigt blir det inte   


Skrattade gott när Bene  ville göra ett sista försök med äpple och tablett och Nelly spottade ut det rätt på hans fot     tror hon ville säga honom nåt    


Det var 37 grader i El Paso klockan åtta i kväll   


Här hemma är det lite svalare, hoppas det blir bättre i morgon.


Ciao!




  


 
 
Kicki

Kicki

11 augusti 2012 22:15

huvaligen! varmt =( har aldrig hört talas om tuggtabletter faktiskt.... granulat/pulver finns ju, som man bara blandar i lite mat. Jag ha rinte träffat nån pålle som nobbar det =) Finns inte sådant hos er?

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

11 augusti 2012 23:12

Ja pust!!!

Hahaha, det har jag aldrig hört talas om, och här finns para pastan som man ger i munnen med spruta.

Har du något namn på nåt sånt pulver som hästarna inte nobbar?

 
Ingen bild

Ulrika

11 augusti 2012 23:13

Tack goda vädergudar för att vi slapp värmen! Vilka skor hade Bene på sig?!? ;)
SAKNAR dig! Puss

Kim

12 augusti 2012 12:01

Jaaa du!!!
Du har en klippa till skyddsängel!

Inga Fivefingers för de låg i tvättmaskinen.
Han hade typ flipp flopp så halva geggan kom på foten =D
Nelly är bäst!!!

Du glömde två hårsnoddar och två hårspännen så du borde komma och hämta dem NU!

KRAM

 
Stina

Stina

12 augusti 2012 07:25

Fy tusan så varmt, det skulle jag då inte överleva !!!

Nelly är smart *s*, tänker inte ta nåt gift =)
Bättre lycka idag !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

12 augusti 2012 11:53

Nä inte jag heller, men jag har inget val.
Sitter just nu väldigt(!) "lättklädd" med en fläkt framför mej, och då är det ok.

Undrar om lobotomi skulle underlätta saker med Nelly ;))
Hmmm på henne,mej eller båda, vet ej =D

Tackar tackar

 
Kicki

Kicki

12 augusti 2012 23:52

hmmm var några år sen jag använde pulver/granulat sist, då banminth men det finns fler sorter.... minns inte såhär rakt ur huvudet.

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

12 augusti 2012 23:58

ok
det gick bra att krossa dessa...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards