Varmt...

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Kim stall-snobb

Av Kim - 28 augusti 2012 17:08

Det trodde ni inte va?

Inte jag heller!


Nu råkar det vara så här att som jag nämnt tidigare så blir jag aningen   bortskämd av Georg.

De kom upp och hälsade på mej i stallet i morse och hade med sig tre presenter, förutom äpple och morötter till den aningens    bortskämda Nelly.

Hon gnäggar nu när Georg ropar på henne...men det är nog bara för hon är sååå språk-intresserad.  


Nå väl över till mina presenter...tre snygga piké-tröjor till att ha i stallet.

Hur ska dessa tjusiga saker gå ihop till mina älskade avklippta trasiga gamla jeans?

Eller mina ex (och nu talar vi EX!) vita sååå slitna tennis-dojjor?


Men nu över till mode-visningen 

   

Så va tror ni?  Kan det vara ett lämpligt karriär byte för mej   


Nu ska ni få slippa modellen och få se de fina tröjorna istället.

För fina är de, för de har en så FIN   på ryggen!

       


Förstår inte hur jag ska lyckas se prydlig ut i dessa mer än 5 minuter...det räcker med att jag hälsar på en häst så har jag fläckar överallt.

Tror jag är den sorten, för när jag ska måla så räcker det med att öppna burken och röra om lite och vips innan färgen ens har nuddat väggen så har den kramat mej! 

 

Kanske jag kan få dispens från fina tröjorna tills jag köpt matchande byxor och skor   


Fast...nä, jag ska göra ett allvarligt försök att "rusta upp" mej lite, för Georgs skull    Jo för mamma också som alltid önskat sig en prinsessa, och så fick den stackarn MEJ    


Kan man ha förkläde i stallet? (när det inte är för varmt) (hmm fast då vore det skönt med bara förkläde   )


Nu över från mina snobb problem och till min söta hippie häst

 


Nu får det räcka med blogg för idag, det är andra gången jag försöker göra detta inlägg, råkade trycka bort allt första gången....skyller på att jag är snobb som inte är så van vid jobb, usch va dålig den va    


Ciao   

 
 
Kicki

Kicki

28 augusti 2012 18:54

Mycket snygga! fast föreligger det inte risk att DU blir kallad Nelly nu? ;P

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

28 augusti 2012 19:04

Tack :)

Nelly...Kim tja ombyte är alltid uppfriskande ;)
Eller kanske inte så dumt, bra att vara lite hemlig ibland =D

 
Ingen bild

Hönan

28 augusti 2012 23:50

Sååååå roligt att du fått en jättefin beeeeige tröja!!! Wohahaha! Skadeglädjen är den sanna glädjen min älskade höna. :) Såååå roligt! Hahaha!
Sen kan man ju inte låta bli att undra om din kära mor och George förstår hur fort tröjorna kommer att bli som de kommer att bli... Puss

Kim

29 augusti 2012 10:10

Finns det häx-hönor?.....

Nä, så dum jag är!
Men beigea finns det ju =D

Ja du...jag har gett upp med att undra hur de tänker =D

PUSS

 
Stina

Stina

29 augusti 2012 06:58

Så snygga !!!
Nu får du ta och dressa upp dig lite så resten av dig matchar dom fina tröjorna ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

29 augusti 2012 09:54

Känner pressen nu!!

Tur att jag har "selektivt" minne =D

 
sara

sara

29 augusti 2012 08:01

Jätte fina och den snyggaste modellen ever :D Kram!

http://livetmednellie.bloggplatsen.se

Kim

29 augusti 2012 09:48

Men risken är ENORM att efter ett par minuter i stallet så....
Men jag är snygg på väg dit i alla fall ;))

Kram!

 
Nilla

Nilla

31 augusti 2012 10:35

Åh vilka snygga tröjor!!!

http://playmo.bloggplatsen.se

Kim

31 augusti 2012 17:05

Japp nu kommer jag vara jätte snygg de första minuterna i stallet, tills jag är helt ner fläckad :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards