Varmt...

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

Bilder från terassen

Av Kim - 7 oktober 2012 13:29





På den andra och tredje bilden syns ön Hierro tydligt, det ska betyda regn sägs det men det verkar inte gälla längre...

Det är nog 27 grader ute, och det känns mer som sommar än vinter.
           



 
 
Åsa Rönning Mickelsen

Åsa Rönning Mickelsen

7 oktober 2012 13:43

Glöm inte mössan på i din kalla vinter hahahaha,kram

http://www.smurfens-dag.bloggplatsen.se

Kim

7 oktober 2012 15:11

Vi har nog närmare 30 idag...så mössa, ja då blir det härdsmälta :))

kram :)

 
sara

sara

7 oktober 2012 15:37

Så otroligt vackert!!

http://sarastankar.bloggplatsen.se

Kim

7 oktober 2012 17:05

Tack vare bloggen så tittar jag och fotar vår utsikt, annars är det lätt att glömma det vackra man ser varje dag.
Jag tycker MYCKET om utsikten ni har från er stuga!
kram

 
Kicki

Kicki

7 oktober 2012 20:49

suck... normalt sett så tycker jag att den där temperaturen är för varm..men nu e jag avis, här blir det ju bara kallar eo kallare nu och det går obönhörligen mot den långa jävla vinterskiten =(

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

8 oktober 2012 09:06

Nä men till och med du :))

Du kan ju komma och hälsa på lite senare i vinter, då kommer det var precis lagom Kicki temperatur.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards