Varmt...

Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

Mitt badrummumumumum :)

Av Kim - 19 januari 2013 20:50

Fotade härom kvällen när det var dags för årets bad   


       

Skulle nästan kunna bo där nere...
Badrummet ligger på terrassen en trappa ned.

Ett par bilder jag tog på vägen hem från stallet

   


Hem
 
 
Stina

Stina

19 januari 2013 21:27

Men ohhh vilket underbart badrum du har !!

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

20 januari 2013 11:37

Är fånigt lycklig över mitt badrum :)
Har lyckats få till det så jag blir alldeles lugn och harmonisk när jag kliver in där.

 
Anne-Lie

Anne-Lie

19 januari 2013 22:01

Åhhh vilket härligt badrum :))
Jag vill oxå ha ett badkar *suckar längtansfullt*
Jag tror på dig i det du beslutat att göra och håller som vanligt alla tummar som går. Jag är här och snokar trots att jag varit väldigt "tyst" ett tag. Har just nu ett väldigt egensinningt internet som verkar uppföra sig lite som det vill :/
Finns åter på ny blogg :)
Kramar

http://teamcurious.bloggplatsen.se

Kim

20 januari 2013 11:33

Mmmm gillar mitt badrum!
Läste på din blogg -21 BURRRRRR
Du får komma hit och värma upp dej!

Ska bli roligt att följa er nya karriär!
Det känns som en gren som passar din turbo-häst :))

Tack för dina tummar

 
sara

sara

20 januari 2013 07:43

Åhh så underbart!!! Super avis! *börjar kampanjen övertalning om badkar till min sambo *s**

http://sarastankar.bloggplatsen.se

Kim

20 januari 2013 11:02

Håller tummarna för dej!!
För ett mysigt bad är rena själsgodiset!
Du får visa foton.

 
Kicki

Kicki

20 januari 2013 10:35

Åh, vilket ljuvligt badrum!! Utsikten gör det ju inte sämre heller. Nu kommer du väl att gona dej där var och varannan kväll?

http://kickilin.wordpress.com

Kim

20 januari 2013 10:59

Har drömt och planerat i flera år, och är såååå nöjd över resultatet :)
Måste fixa så jag kan lyssna på stämningsfull musik också, sen fattas inget mer (tror jag ;)

 
Malin Johansson

Malin Johansson

21 januari 2013 09:26

Å så mysigt, vi har skaffat badtunna med plastinlägg och det är mysigt när snön ligger fint runt om.

http://www.havrefallen.bloggspot.se

Kim

21 januari 2013 14:20

Ett varmt bad så skönt, och att ta ett sånt med snön runt omkring måste vara toppen mysigt.
Har aldrig testat det ute på vintern.

 
Kicki

Kicki

21 januari 2013 14:16

inleder oxå med ett Åh! vad varmt o gosigt det ser ut.... jag ligger här o e lite småfrusen på soffan så jag är minst sagt lite avis...

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

21 januari 2013 14:24

Mera gosiga filtar till folket!
Jag är av den frusna sorten, så ett hett bad är rena lyckan.
Hoppas det går bra med kissen.

kram

 
Ingen bild

Nilla/ Playmo

21 januari 2013 15:31

Å vad underbart, där hade jag lätt kunnat bosätta mig!

Kim

22 januari 2013 00:55

Hoppas ni får ett badkar i det nya huset, sen får du tända många ljus och njuta!

 
Åsa .R. Mickelsen

Åsa .R. Mickelsen

22 januari 2013 17:51

avundsjuk? Japp! sååååå fint det är. Kram

http://smurfens-dag.bloggplatsen.se

Kim

22 januari 2013 22:58

Kom hit och njut du med!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards