Varmt...

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Tja...vad ska jag skriva?

Av Kim - 12 februari 2013 12:09

Jo jag vet vad jag vill skriva!!!


TACK alla varma fina vänner!!!


Jag är såååååååå glad att ni finns för mej   


Nelly mår bra, jag har longerat henne och det går fint, hon är lyhörd och lugn, bara några brallar ibland.

Marco har varit uppe en gång sen jag kom hem från Sverige och denna gång så var Nelly lugnare.

Gillar hur han jobbar med henne, han anpassar sin energi sååå bra.

Han lyfter hennes fyra hovar med grimskaftet liggande löst på marken utan problem.

Nu på torsdag eftermiddag kommer Antonio hovslagaren (barefoot trimmer) och då kommer också Marco vara där och ta hand om Nelly.

Kommer att hålla mej på avstånd, jag är mycket säker på att med Marco där kommer det att fungera fint.


Det är Karneval här nu och det är bara en dag/kväll som jag brukar delta i festandet.

Detta var igår och jag gick ut med mina (peppande) vänner fast jag egentligen inte alls hade lust.

Men att sitta hemma och vara ledsen är ju inte bättre det.

Det var roligt hemma hos Cris när vi målade oss och klädde på oss, sen tog vi bussen till S/C (andra sidan ön).

Vi tog bussen hem vid elva tiden och vid tolv var jag hemma.

Det tog en låååång stund att få bort all svart färg.

I eftermiddag så får det bli ett varmt bad nere i badrummet för att få bort all färg och talk-pulver.


 



Jaaa det var en rapport från mej.


   





 
 
Ingen bild

Ulrika

12 februari 2013 16:14

En härlig bild i alla fall! Kramis

Kim

12 februari 2013 20:58

Pösssss

 
Stina

Stina

12 februari 2013 19:30

Det måste få ta tid ... ett steg/en dag/ett beslut i taget.
Kram !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

12 februari 2013 21:01

Små små steg så får det bli, har inte ork för nåt annat just nu.

Tänk att tiden som brukar gå så fort nu nästan står still, mutter mutter.

Tack och kram Stina

 
MalinMalin Johansson

MalinMalin Johansson

13 februari 2013 07:49

gud vilken härlig bild på Er alla.
Ta den tid du behöver jag tror att vi alla är här och kikar om du skriver något :-)
prata är bra för själen :-)
Kul med Nellie hon finns där för dig oxå
kram

http://www.havrefallen.bloggspot.se

Kim

13 februari 2013 09:39

Vänner i alla "former" är guld

 
sara

sara

13 februari 2013 20:03

Som sagt, ett steg i taget. Enorm varm kram till dig!!

http://sanellie.bloggplatsen.se

Kim

15 februari 2013 10:00

Japp, fokus på ett litet litet steg varje dag.

Tack fina du!
Kram

 
Åsa .R. Mickelsen

Åsa .R. Mickelsen

13 februari 2013 21:31

Det är bra att tiden känns som den går sakta för dig så det får ta den tid det tar för dig.Så fina ni är damerna hihi. Kul att Nelly är lite gohällig om dagen ,kommer att gå bra med henne ;-) kram

http://smurfens-dag.bloggplatsen.se

Kim

15 februari 2013 10:06

Det får ta sin tid, det är enda sättet.

Kanske borde byta färg...?
Eller söka mej en mörk man, mmm gillar :)

Nelly är sååå go (när hon vill :)

Krammm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards