Varmt...

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Det blir inte mycket tid över

Av Kim - 12 april 2013 13:56

till Nelly-bloggning just nu.

Men kan meddela att jag fortsätter löslongera henne och det går fint.

Hon har nu börjat förstå att hon inte behöver nudda marken med mulen, bara sänka det lite grann så blir jag nöjd.


Förra veckan så hämtade jag upp en vän på flygplatsen och han stannar tills nästa fredag.

Lite inspirerad var jag så jag shoppade lite skor och letade upp en klänning i garderoben och for iväg till flygplatsen.
Väl där så kände jag mej så obekväm eller ovan...ganska långt från mina normala hästkläder...
Stötte på två grannar som inte kände igen mej fören jag hälsade och log, pinsamt   


   

Igår gick vi ut och åt med mamma och Georg, det var riktigt trevligt.

       

Skönt att få tänka på något annat ett slag.


Ha det gott

 
 
MalinMalin Johansson

MalinMalin Johansson

12 april 2013 14:24

Wow vilka klackar! snyggt men jag skulle inte kunna gå en meter med dem, hoppas ni hade det trevligt såg ju helt underbart ut.
kram

http://www.havrefallen.bloggspot.se

Kim

12 april 2013 14:32

Jupp, tant på grönbete ;)

Dom är faktiskt inte så svåra att gå i, men det är viktigt att skrida lååångsamt fram :)

Kram

 
Kicki

Kicki

12 april 2013 14:24

ja med de benen borde du aldrig ha byxor på dig ;D men jag begriper inte nånstans hur i jösse namn du kan GÅ i de där skorna...jag hade brutit mig sönder o samman... för att inte tala om vad ont i fossingarna jag fått ;P

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

12 april 2013 14:30

Men tack så mycket!!
Tidigare har jag alltid haft komplex för mina rid-vader...men har nu börjat tycka att de är nog inte så fula i alla fall.
Lite trög...tog typ 50 år ;)

Jag går fint i dem, men har ingen aning om hur :)
De är ju uppbyggda fram också, det gör dem lite mindre höga.

kram

 
Stina

Stina

12 april 2013 14:29

Ja, jösses vilka skor du ikläder dig själv nu för tiden - jag får svindel bara jag ser dom !! ;)
Men snygg var du i din klänning, det måste sägas !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

12 april 2013 14:34

Jag har aldrig förut gått i så höga, men har nog lite tant-kris just nu, och varför inte ;))

Tack ska du ha

 
Ingen bild

Ella

12 april 2013 16:30

Snygg där kimpan! ;)

Kim

12 april 2013 18:07

Tack min fina Ella

 
Ann

Ann

12 april 2013 16:32

Snygga klackar!
Jag älskar klack, pappa säger att det är för att kompensera min längd... ;)

Kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

12 april 2013 18:09

Tack

 
Anne-Lie

Anne-Lie

12 april 2013 17:57

Whohoo snygging :-)
Kram

http://teamcurious.bloggplatsen.se

Kim

12 april 2013 18:11

Åh tack :)

Lite nytt och fnittrigt för mej att klä upp mej så här.

Lika bra att passa på innan det är totalt försent ;)

Kram

 
Lyckoprickar-anna

Lyckoprickar-anna

12 april 2013 21:43

Vet du! Jag förlorade min "klack-oskuld" för bara 1 1/2 år sedan på Gran Canaria (!). Jag har alltid haft något märkligt komplex för att jag är lång (180 cm), så jag har väl alltid känt att jag liksom blir lite onödigt lång med klackar...

Hur som helst, så blev det en kortvarig romans med de där tjusiga klackeskorna, mina fötter... aj aj aj.... Men det är ju så himla snyggt!

..Stötte på två grannar som inte kände igen mej fören jag hälsade och log, pinsamt...

Du är ju bara för härlig!
Kram!

http://www.lyckoprickar.se

Kim

12 april 2013 23:04

Ja du, detta med oskulder ;)
Så länge vi har några såna att förlora så är livet lite extra spännande :)

Man kan inte bli för lång med en snygg hög sko, så är det bara!

Tack gulliga du

 
Åsa .R. Mickelsen

Åsa .R. Mickelsen

13 april 2013 11:39

Schyssta dojjor,dom klär dig. Hahahaha att grannen inte kände igen dig var fin så är det när man klär upp sig. Tänker mig att ni har det riktigt trevligt du och den som blev hämtad på flygplatsen ;-) fin är du . Hälsa A-M <3 kram

http://smurfens-dag.bloggplatsen.se

Kim

16 april 2013 13:37

Tackar tackar :)
Fastsjälv kände jag mej lite utspökad, skulle behöva tid att vänja mej vid detta.
Men vet inte om jag vill för jag älskar mina jeans.

Jobbar på det ;)
kram

 
sara

sara

16 april 2013 09:53

Vilken pingla!! Kram :)

http://sanellie.bloggplatsen.se

Kim

16 april 2013 13:40

Tack Sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards