Varmt...

Alla inlägg under maj 2013

Av Kim - 18 maj 2013 09:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kim - 14 maj 2013 18:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kim - 12 maj 2013 00:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kim - 2 maj 2013 08:00

Tog ner Nelly till "lekplatsen" så hon fick rulla sig och skutta runt lite, och då lyckades hon få upp såret igen.

Nu är det mer öppet än första gången, men kanske bättre att hon slapp fliken som hängde ned...?

     

Hon varken haltar eller bryr sig så jag har bestämt mej för att inte bli helt nojig.


Här kommer lite bilder som jag tog när jag satt på huk inne hos henne för att fota skadan.

Hon blev lite osäker så då fotade jag hennes huvud istället och klickade när kameran fick vara nära.

           



Tog en kopp te i lugn och ro, då kom lilla Ambar på besök, men hon föredrog vatten och inte te.

       


Söta Milla vill gärna vara nära ibland, här som compact-dog...

 


Nu ska jag upp och fodra och spola Nellys ben...

Imorgon kväll blir det GC   


Ovido - Quiz & Flashcards