Varmt...

Direktlänk till inlägg 2 september 2013

Läges rapport

Av Kim - 2 september 2013 13:01

I väntan på färjan mot Santa Cruz,Tenerife, därefter körde vi till Los Cristianos, Tenerife och slutligen förjan till La Palma.

Vi hade hyrt en stor skåpbil, som vi fyllde med all vår Tetris skicklighet!

 

En trevlig väntestund i Los Cristianos.

 

Mycket prylar som ska hitta sin plats   

     

 

 

Börjar få LITE ordning, men dettta kommer att ta sin tid!

     

Soffa = dubbelsäng, så nu finns här hjärterum och stjärterum    om någon skulle känna sig hågad...

     

Lite mys efter en jobbig dag   

 

Den vita lilla    gör faktiskt lite nytta när hon dammar av golvet medan hon drar sig fram på rygg i en våldsam fart under soffan.  

   

Christophe har en ny "leksak" så vi har åkt till stranden tidigt på morgonen för att testa lyckan, hittills bara kapsyler och spik   men guldfebern river i honom så jag hoppas det ska fungera...
Det är en modell som även fungerar under vattnet, men det tar lite tid att lära sig förstå alla piipellepiiip och lyckas få till alla inställningar, särskilt som sanden här är rätt magnetisk.  
Stora barn stora leksaker   

   

Det var lite uppdatering...
Haregottallehopadåra   


 
 
Sara

Sara

2 september 2013 15:13

Mkt prylar blir det! Låter som du har det rätt bra ändå 😄 kram

http://sarasvardag.bloggplatsen.se

Kim

3 september 2013 17:15

Det tar sin tid men sakerna börjar komma på plats.

Så sant, jag har det rätt bra :)

kram på dej Sara

 
Ingen bild

Åsa R Mickelsen

2 september 2013 21:00

Så mysigt huset ser ut,ja det man ser då. och hågad det vet du att jag är iallafall,skall inte bara ha tomma hotelser utan jobba på saken istället.Ungarna är trötta på mammas resmas och säger åk då snälla du,hehe som sagt jag skall och vill <3. Härliga bilder för övrigt och Christoph har fullt upp med "leksaken" ligger nog lite av vart i sanden kan tänka. Jättekramar till er båda och det andra gänget med <3 :-)

Kim

3 september 2013 17:12

Hoppas det ska bli fint i huset, utan att det ser för fullproppat ut...

Riktiga hot gillas!

Ch. tillverkade en ny sorts spade/sil igår, han är som ett barn i en godisaffär :)

stor kram

 
Viveca

Viveca

12 september 2013 00:03

Härligt att ni kommit så långt. Prylar är bra att ha utom när de ska samsas med en massa andra prylar;-)
Det blir nog jättebra när ni fått ordning på allt.
Leksaker och män;-)
Mats har skaffat en liten helikopter att leka med. Den kan man inte ha till något;-)

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

13 september 2013 22:12

Både jag och Ch gillar att spara "braatthasaker" för ev. framtida projekt i hemmet, så du kan ana hur mycket verktyg, skruvar, muttar och andra prylar vi har tillsammans :)

Mmmm män :)
För inte ska vi väl nämna våra mycket användbara och praktiska 500kg saker vi har och "jobbar" med? ;))

kram

 
Emma

Emma

12 oktober 2013 04:32

Snygg blog

http://finest.se/userBlog/?uid=55835

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards