Varmt...

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Vår oas på Gran Canaria 1

Av Kim - 15 december 2013 19:57

Lite bilder från vårt antika stenhus på GC.
Ligger på bergsluttniningen i en dalgång bara 15 minuter från Maspalomas.


Huset är cirka 75kvm och tomten 2000kvm.
El, tel, vatten, avlopp, internet och satelit tv.
Har nu lagt ut huset på blocket...både hoppas och våndas...men det är dax för en förändring   


Framsidan av huset, ingång till vardagsrum, till vänster till hall,badrum och sovrummen.

 

Vardagsrum

   

Vardagsrum ingång till kök

 

Vardagsrum med "soffa" (160x200).

 

Sovrum mot hall

 

Sovrum 1

 

Badrum

 

Sovrum 2 och 1

 

Kök

 

Kök ingång till vardagsrum

       

Kök med utgång till terrass, trädgård på baksidan av huset. 

 

Terrass utanför köket ( med plats för matbord mm) 

   

Liten trädgård bakom huset.

 

Terrass på framsidan utanför badrum och snickarbod.
Med STOR utsikt. 

       

Ska snart ta fler bilder från framsidan och utsikten.

Sprid gärna   


Ha det fint, Kim

 
 
kicki

kicki

15 december 2013 20:15

spännande! kul att höra från dig, men vad är på gång då ? :D

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

15 december 2013 20:38

Hej Kicki :)
Skriver nog ett låst inlägg, så du får mer info ;)
Men nytt jobb, nytt boende men samma Christophe

 
Kicki

Kicki

15 december 2013 20:34

Vilket charmigt hus! Men du har ju inte talat om varför du inte ska bo där själv, eller vad du tänker hitta på härnäst…. Jag är jättenyfiken! Och väntar ivrigt på ditt nästa blogginlägg.

http://kickilin.wordpress.com

Kim

15 december 2013 20:42

Hejsan :)
Eftersom vi nu lagt ut huset på blocket med link till bloggen så vill jag inte skriva för mycket just nu på bloggen.
Det får nog bli ett låst inlägg eller på facebook, så ni får veta.

God jul på dej/er

 
Ingen bild

Åsa R Mickelsen

15 december 2013 20:44

Häääärligt att du är igång på bloggen igen för oss kroniskt förvetna hahaha, har saknat dig ju. Hoppas det går bra vidare med jobb och allt som är,hur går det med Nelly? jättekraaaaaam på er

Kim

15 december 2013 20:53

Du är allt en Ljusbärare du

 
Lyckoprickar-anna

Lyckoprickar-anna

17 december 2013 18:57

Det där huset är ju så himla charmigt!! Spännande att få ta del av era framtidsplaner :)
Jag har också saknat dej ♥
Kram!

http://www.lyckoprickar.se

Kim

17 december 2013 23:19

Dina ord värmer gott i hjärtat!

Kram

 
Kerstin

Kerstin

18 januari 2014 22:43

Wow vilket jobb han gjort!!

http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kim

20 januari 2014 23:09

Ja detta känns toppen :)

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards