Varmt...

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Video :)

Av Kim - 20 januari 2014 23:34

(Ni som är intresserad av vårt fina stenhus scrolla ner lite så finns det foton. )


Här kommer en video på Nelly och Marco.


  Marco är så snäll som håller mej informerad av vad som sker   

 
 
Nilla

Nilla

21 januari 2014 00:07

Åh vad roligt att få se Nelly <3 Men vad hon har tappar muskler :(
Vilken tur både du och Nelly har som har Marco som uppmärksammade hennes kondition och mående.
Kram

http://kenzie.bloggplatsen.se

Kim

21 januari 2014 08:38

Hej fina Nilla!

Det känns som om det flesta problem med Nelly nu fösvinner, härlig känsla!
Jag har tvivlat så mycket under åren med henne...och det har ju inte heller hjälpt. Men nu

 
Ann-Louise

Ann-Louise

21 januari 2014 08:35

Så bra att ha någon som jobbar med sina pålle. Cool verkar han också. Bra.

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

21 januari 2014 08:42

Jaaa :)

Han är så lugn och har koll på hennes känslor, han pressar henne inte över några gränser.
Hon känner sig trygg med honom

 
Ingen bild

Åsa.R.Mickelsen

21 januari 2014 13:14

OOOjj vad fint det går med Nelly. Men du har ju jobbat hårt med grunderna för henne och Marco har tillfört sitt. Så roligt att se filmen.Verkar som han jobbar med Nelly så som du gjort ,ingen press inget tvång bara i hennes egen takt.Så gott att se. Kraaaammm <3

Kim

21 januari 2014 20:36

Är så lycklig att de kommer så bra överens!

Han är mycket lugnare än mej och det behöver Nelly, så detta är perfekt.

kraaaam :)

 
Stina

Stina

21 januari 2014 16:12

Fina, fina Nelly -så rätt det ser ut med M !
Hon är så vacker Kim, lite hull och muskler så är det en riktig skönhet =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

21 januari 2014 20:33

Visst är hon FIN

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards