Varmt...

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

Lycklig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

Av Kim - 25 januari 2014 16:27

Behövs nog inte förklaras så mycket, ni som följt mej och Nelly förstår  

                     

            

Och inte nog med detta!!! Christophe fick också Nellys välsingnelse   

     

Sen följde hon from som ett lamm Marco för att få av sig sadel och grejer så hon kunde rulla sig.

 

  Ska ladda upp en video senare så ni får se.


Är såååååååååååååå glad, kan inte sudda ut mitt stora fåniga leende   

 
 
kicki

kicki

25 januari 2014 16:44

men åh! får nästan tårar i ögonen här! Så underbart!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

25 januari 2014 16:51

Jaaaa det känns nästan ofattbart :)))))

Och jag har till och med travat lite och hon är så mjuk och skön, en STOR lättnad var ju lite orolig att hon var stötig med tanke på mina diskbråck.

 
Ann-Louise Ryrvik

Ann-Louise Ryrvik

25 januari 2014 18:49

Så himla härligt!!! Jag är så glad för din och Nellys skull. Tänk att det äntligen har landat :-). Njut!!! =D
Kram!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

25 januari 2014 21:00

Jaaaa visst är det !!!

Tror hon kände sig riktigt övergiven, och så dök Marco upp [och hon känner sig trygg med honom] så hon bestämde sig för att "klippa sig och skaffa ett jobb" :)

Tack gulliga du

 
Kerstin

Kerstin

25 januari 2014 19:52

Åhhh vad skoj, vad glad jag blir för din skull!!! Fortsätt le du, precis hur länge du vill. <3

http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kim

25 januari 2014 20:48

Sitter nu på flygplatsen i väntan på planet till GC, och jag ler fortfarande både inuti och utanpå :-)
Kram syrran

 
Kicki

Kicki

25 januari 2014 22:48

Härligt!! Men är det lite kallt? Trodde att det var "turistväder" så här års hos dej?! Ser era varma jackor och får inte ihop det med alla semestrar på Kanarieöarna jag haft under min uppväxt.

http://kickilin.wordpress.com

Kim

26 januari 2014 11:31

Jag strålar fortfarande :-)
Uppe i El Paso så var det kallt och blåsigt, usch fy!
Men nere vid havet så badade glada turister...tokiga tycker vi som är bortskämda med mer värme...
Här är vädret så lokalt , stora tempratur skillnader.



 
Ingen bild

Åsa.R.Mickelsen

27 januari 2014 11:34

Nej nej neeej det är ju inte till att tro. SÅÅÅ HÄRLIGT att se Nelly och er ,att detta skulle gå så bra. Ja jag blev då lite rörd eftersom man följt hela vägen med Nelly här på bloggen med både upp och ned. Ja det är ju lov att ha ett fett flin i trynet hela tiden, men nu var det ju liiite mer att smila för ;-) <3 <3 kramar

Kim

1 februari 2014 23:42

Fortsätter att le :)
Som jag längtat efter att kunna ta det steget med Nelly!

Tack och kramen

 
Malin Johansson

Malin Johansson

29 januari 2014 14:28

Näää men vad roligt som vi har längtat efter att få se detta!!! herregud så glad jag blev för er skull, gå med det där fåniga leendet hur länge du vill för det mår man såååååå bra av. Jag ler också för igår var det tio underbara minuter med min häst :-)
många kramar från snödrängta Småland ja hela Sverige föresten!

http://www.havrefallen.bloggspot.com

Kim

1 februari 2014 23:38

Jaaa visst är det underbart, är så glad och stolt över min Nelly.

Ska lägga upp en video så ni får se.

Tack och kram tillbaka :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards