Varmt...

Alla inlägg under oktober 2014

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.
Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna.

Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt illamåendet, underbart!!!

Jag har nu två sådana behandlingar kvar, den sista är planerad till den 2 December.

Bieffekter så som ledvärk, torra slemhinnor och hud, trötthet, magproblem och lite annat, men det är ok     


Sen blir det en månads uppehåll och sen operation och strålning.


Och sen ett nytt kapitel i livet med många förändringar, många planer finns, så FUCK cancer för dej finns ingen plats!

Vi kommer nog att flytta till Frankrike eller det Spanska fastlandet   och min   Nelly kan få njuta av gröna beteshagar   


På fredag får jag   gäster, Ulrika och hennes fina   döttrar, är så glad   

De har med sej mer pillur, eko,bio,rawfood superduper pillur, för nu är de gamla slut.

Det verkar som om dessa piller har gjort sitt jobb för läkarna har varit glatt överaskade över hur snabbt mina blodvärden återhämtar sej.


Saknar min Nelly men jag har inte tillräckligt med ork för att ta hand om henne, men den dagen ska komma!
Marco skickar mej bilder så jag kan följa med hennes utveckling och jag blir både glad och sorgsen.

 

   

Marco har tränat och pysslat om henne och nu har han gjort rent hennes stall och hennes mat väntar i krubban.
Hon väntar otåligt på att Pedro ska öppna åt henne så hon kan promenera "lugnt" till sin mat   


     
  Mitt lilla krutpaket    

Imorgon ska vi  börja städa lite så  huset blir hyfsat anständigt för finbesöket, men Ch    får nog göra det mesta för städning är ju jobbigt   lyxigt att ha rätt till att smita från sånt tråkigt, det finns alltid nåt positivt med det negativa även med cancer      


Kram på er   


Ovido - Quiz & Flashcards