Varmt...

Direktlänk till inlägg 29 november 2014

Dåligt väder...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.
Det är en av nackdelarna med att bo på en ö.

Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar.

På tisdag får jag min sista cellgiftsbehandling och i December blir det en del läkarbesök inför operationen i Januari.

Så vet inte när jag har möjlighet att pussa mule igen   


Att förlora hår har kännts ok, men nu när ögonbrynen så gott som försvunnet helt känns det plötsligt lite tufft, tur att det inte är för alltid.


Ett foto som Ulrika tog av mej.

 

Köpte en T-shirt som fick mej att le

 

Näää spelar inte trummor bara apa   

 

Det har regnat så mycket att det växer så det knakar...överallt

 


Hoppas så att Trippelnegativ cancern drar ditt peppern växer efter operationen!
Mitt vapen är att undvika snabba kolhydrater, har nu ätit så under hela behandlingen och det känns helt ok.

Fast det bästa vapnet är nog glädje och harmoni...vilket jag har nästan hela tiden.

Senaste mamografi och ultraljud visade att tumören nu bara är 4mm. det känns bra.

Hoppas den minskar lite mer nu under den sista behandlingen.


Kram på er    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Av Kim - 26 september 2014 21:01

Vi åkte till Puerto Rico och deltog i ett välgörenhets jippo som anordnades av den organisation för de kvinnor som drabbas av bröstcancer här på Kanarieöarna som jag tillhör. Det var på en engelsk pub och det mesta var på Engelska men även lite på ...

Skapa flashcards