Varmt...

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

Godmorgon

Av Kim - 9 september 2010 09:22

Här sitter jag nu och ser ut som en fisk, med öppen mun.

Ett klart tecken på att jag inte är riktigt vaken än...

Jag rider lektion varje Torsdag morgon, och kommer inte i säng i tid på Onsdagar av någon mystisk anledning.


Ska nu stjälpa i mig min proteindrink, vitaminer och fiskleverolja, sen blir jag som ny   skam den som ger sej eller allt börjar med ett litet steg, hmmm


Min hurtbulle plan håller inte riktigt, jag kommer liksom inte till aktion från tanke.

Är nog inte mogen än  


Igår så städade jag nästan hela dagen 

Vet ni hur dammigt och skitigt det kan bli i ett städskåp?  det vet jag  

Men nu är det rent, så nu glömmer jag det igen under en låååååång tid.

Jag lider helt klart inte av städmani, så igår när anfallet kom så  var det lika bra att köra på utan stopp, man vet aldrig när det sker igen.


Imorgon ska jag hämta Gunilla och Manuella på flygplatsen, ska bli roligt  


Nä, borsta tänderna, rufsa rätt håret och åka upp till stallet.



Ciao




 
 
Ingen bild

Anki

9 september 2010 10:31

Hehe, samma här, mina planer håller inte helt till handling, men huvudsaken är nog att vi kämpar på o försöker åtminstone, eller hur?
Själv har jag infektion på väg som förkylning typ (sen en vecka säkert) vilket gör att jag får så ont i kroppen och dååå är det kämpigt ta sig för att rida, träna osv. Vräker i mig piller du köpte till mig en gång (köpt åtskilliga burkar sen dess) och hoppas dessa lyckas övervinna bacelluskerna, blä... Ska nu börja städa salen till mitt ljusparty på lörd så lite mer kaffe så e man igång igen, en stund iaf... Ha så kul på ridningen. Kram kram!

Kim

9 september 2010 15:13

Det är viljan som räknas!

Du får äta mycket rå vitlök, det höjer immunförsvaret, tex salladsdressing.
Echinacea (röd solhatt) brukar jag göra te på, men är mest effektiv om man tar den när dom första små tecknen på hängighet visar sig.

Du kan väl ta och visa några bilder på dessa fina ljus, blir ju nyfiken.

Krya på dej hurtbulle ;-)

 
Ann-Louise

Ann-Louise

10 september 2010 06:47

och CHOKLAD =D!!!!
Inte hurtbulligt förstås men det piggar upp, ger energi och är balsam för själen.

http://hastochhund.bloggagratis.se

 
Ann

Ann

10 september 2010 08:17

Kan bara instämma... planen spricker mest hela tiden, men min mamma har alltid sagt att det är tanken som räknas... eller?! ;)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards