Varmt...

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Internet bokning :( eller: intenätt bokning ! )

Av Kim - 6 november 2010 13:00

Satt till vid ett tiden igår natt och nu hela förmiddagen och letade inrikes resor i Sverige, tåg, flyg, flygbussar mm.

Det bara snurrar i huvudet   efter alla möjliga och omöjliga kombinationer.


Vi ska ju åka från Sthlm till Åhus för att hälsa på min bror & Co.

Hittade ett flyg mellan Bromma och Växsjö, som hade bra tider och pris, fanns billigare men vi hade fått gå upp vid 04 tiden...

Då vill sidan inte acceptera mitt utländska kort, suck.

Fick göra om för att använda ett Visa kort istället, då hade priset förändrats, nu mycket dyrare   nu kommer här en massa osynliga väldigt fula ord ..........   ..................................................

...........!!!

Efter detta får jag tvätta munnen med klorin!


Så nu har inte köpt nåt, får nog vänta några timmar, så jag lugnar mej innan nästa försök, suck


 






 
 
Ingen bild

Peter i Fbg

6 november 2010 13:54

Varför hyr ni inte bil? Åhus är ju världens ände :-) Dit kan det väl inte finnas mycket kommunikationer.

Kim

6 november 2010 14:13

Brorsan kan hämta i Kristianstad, Växsjö och erbjuder sig att hämta oss i Malmö också, men det tycker jag känns för långt för att acceptera...

Bil jag!!! Tänk om det är snö!
Har inte kört i snö de senast 14 åren, risken är att det skulle sen stå om mej i tidningarna...

Har blivit erbjuden av Ulrika att ta hennes bil från Sthlm, men vill inte riskera hennes egendom :O

Hoppas att allt är gott med dej, att du har det varmt och skönt inne har jag läst ;-))

 
Stina

Stina

6 november 2010 14:11

Bah, sicken otur !
Om du väntar lite till kanske priset sjunker igen ? ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

6 november 2010 14:18

Jaaa shit pommes frit!

Det är en liten förhoppning jag har...får kolla lite senare.

Din lilla ponny är så söt, ser snäll men busig ut.
Han finns inte presenterad i din kategori: mina hästar. Fast har för mej att jag läst om honom nån stans...

 
Kicki

Kicki

6 november 2010 14:46

det kan vara väldigt smidigt o boka eller handla på nätet...men det e OFTA det trasslar. jag vet precis hur du lät för så brukar jag med låta hehe.
hoppas du får tag i bra biljetter smånigom iaf.
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

6 november 2010 18:01

Nu är det klart, puh :-)
Så nu är jag en snäll lien gumma igen ;-)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards