Varmt...

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

Nelly flyttar imorgon.

Av Kim - 6 december 2010 13:47

Det blir flytt imorgon med eller utan regn.

Jag ser hon reagerar när vi kommer upp dit, om jag släpper ut henne direkt eller inte.


Elke har fått upp en häst som hon ska försöka kurera den har två dåliga ben, och den går nu på ridbanan i regnet.

Den skulle nog må bättre av att gå där Nelly är nu och kunna gå under tak.

Så vill inte be om att stanna med Nelly några dagar till.


Här är tunnorna och mina glada regnstövlar, det blev guldtext  

 


 
 
Ann

Ann

6 december 2010 16:12

Vilken fin hink, tunna och stövlar, och vad fint du skriver!
Det går nog bra att flytta ska du se!
Ska hålla tummarna för att det går bra och tänka på er. :)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

6 december 2010 18:13

Tack gulliga du :-)
Gick i sträng privatskola första året, där fick vi bara lära oss "skrivstil" inget textande, vi hade till och med dessa gamla bläckpennor man doppade i bläckhorn....
Ack ack ack :D

 
Ingen bild

Ulrika

6 december 2010 17:38

Åh, det blir spännande! Och jag tror att det kommer att gå jättebra. Jag håller tummen!

Kim

6 december 2010 18:09

Yes!!!
Ser fram till detta!
Krammmis

 
Stina

Stina

6 december 2010 17:51

*vågen* kalassnygg hink.
Vad snyggt du skriver, blev jättefint med guldtexten ju.

Stövlarna gillade jag, helt i min smak !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

6 december 2010 18:08

Tackar och bugar!
Lika bra att själv sätta guldkant på livet :-)))

 
Ann

Ann

7 december 2010 12:43

Hoppas det går/gick bra att flytta!

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

7 december 2010 15:21

:D

 
Kicki

Kicki

7 december 2010 18:52

men ååååååå vad snyggt!!!!! jag måste nog genast hitta en guldpenna!! jag ahr tejpat namn på mina svarta hinkar med vit eltejp hehe...inte i närheten av lika snyggt...

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

7 december 2010 22:30

Tycker jag med ...men skämdes nästan lite, men inte tillräckligt för att stoppa mej :-)))
Jag målade med pensel.
Får se hur länge det håller.
Min tur att inspirera då ;-)
Kram

 
Ann-Louise

Ann-Louise

8 december 2010 06:18

Imponerande läckert skrivet! Stövlarna var ju hur snygga som helst också!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

8 december 2010 09:02

Tackar och ler :-)
Stövlarna är klart roliga, har bara använt dom två gånger före igår, och igår sprack dom i sömmarna på flera ställen, mutter...
Så får nog göra som alla andra kloka människor och inhandla några tråkiga stövlar som håller ;-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards