Varmt...

Direktlänk till inlägg 8 januari 2011

Rubrik saknas

Av Kim - 8 januari 2011 17:41

Litet bildspel när mina gulliga vänner Monicka och Sven firade mej.

Så här nöjd blev jag   

  sen smög sej en lite terrorist in...

 förgrymmade unge   

Men nu har chocken släppt  eller...

har jag blivit gammal och rynkig och äter enl. Ulrika "gammal tant choklad"

Anthony Berghs plommon i sherry och mörk choklad.

 

Men dom är så goda att jag bestämt mej för att välja tant så jag kan fortsätta äta dessa   

Spralliga tanten Kim hälsar er alla   

 
 
Ingen bild

Åsa Mickelsen

8 januari 2011 20:30

ÅÅhh Anton Bergs goda choklader i olika spritsorter är SÅ GODA så vi bjuder inte varandra på en sådan haha var och en har sin lilla ask. Nu är det inte länge kvar förrän det är 50 på riktigt för dig jag är i augusti,känns jätte konstigt nu är vi där.Rätt som det är så har den lilla terroristen rätt med sin 9 efter 5an på tårtan,läskig känsla alltså,är vi på väg åt det hållet? Hur det än är så är varje dag härlig,kram

Kim

9 januari 2011 00:41

Skönt att höra att jag inte är ensam med min "tant" smak ;-))
Nä skit i siffrorna, nu ska jag bara njuta av livet resten av livet ;-)))
Man blir ju så klok med åren, inte dumt alls!
Kram på dej!

 
Ann

Ann

8 januari 2011 23:07

Såg trevligt ut, när fyller du?

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

9 januari 2011 00:29

Nu den 16 =O
Fast det kommer gå bra för nu har jag ju tjuvtränat ;-))

 
Stina

Stina

9 januari 2011 06:22

Haha, vilket härligt bildspel !!!

Ålder ... det är bara siffror, inget att bry sig om =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

9 januari 2011 09:44

Livet blir roligare om man leker, försöker leva så och det "funkar" :-)))

Kanske var det det terroristen ville få mej att förstå..siffror bara siffror :-))

 
kicki

kicki

9 januari 2011 12:36

däääääääääääääääääääääämn vad jag blev sugen på min favvo nu då, anton berghs jordgubbar i champagne! sanslöst mumisgt!!
tårtan såg inte heller fel ut.
snart blir jag chokladskakis här!! =D

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

9 januari 2011 15:38

Trevligt då vi nu tre med "tant" smak ;-)))
Jag är nog också lite skakis...jobbigt att bryta denna godis diet som jag haft under semestern!
Och den stora påsen med lösgodis SKRIKER på mej i sin ensamhet i skafferiet!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards