Varmt...

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Personlighets test =O

Av Kim - 14 januari 2011 22:50

Så här blev resultatet...känns ok


Din personlighetstyp: Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Karriärer som skulle kunna passa dig: Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.



 
 
Stina

Stina

15 januari 2011 07:22

Känns det som du alltså ? =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

15 januari 2011 09:41

Jag blev lite förvånad att det stämde in så pass bra.
Gillar utlåtandet, får hoppas att jag är så!

Men det hela låter väldigt positivt men de vill väl inte avskräcka med kritik ;-))



 
Anne-Lie

Anne-Lie

15 januari 2011 10:30

Verkar som ni tycker att testen stämmer ganska bra :)
Kanske läge att prova!

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

15 januari 2011 16:02

Ja lite skoj att testa, så testa du.

Såna tester hade varit bra innan man valde yrke!!

Men men så länge det finns liv så finns det hopp, ack ack ack =D
Kanske det roliga karriärs livet börjar efter 50 !!

 
Ann

Ann

15 januari 2011 12:29

Tror att vi "alla" testade testet!
Sååå, gillar du att spela teater?

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

15 januari 2011 15:59

Att spela pajas påstår mina kära vänner att jag är bra på...
Har scenskräck men det lockar samtidigt.
Vore intressant, men har inga drömmar om att bli känd, det vore en mardröm!
Funderar ibland på att gå med i nån teater grupp men är lite feg...men vem vet det kanske mognar en dag ;-))

 
Ingen bild

Åsa Mickelsen

15 januari 2011 15:07

Fniss fniss,blir du Tv reporeter så kom inom en sväng och rapportera läget,skulle du mot förmodan klippa till med Präst så åå å hehe nattvardsvin är ju inte fel att dela en liten pava då o då av bra sort hahaha. Så är det väl så att när Faen blir gammal blir han präst hahahaha hade nog passat oss det där.I morgon är den STORA DAGEN tårtan blir absolut görsmarrig efter dom ingredientserna ,Kram så länge idag är det 4 framför årtalet i morgon svänger det med 5 före phuuu fattar inte själv vart vi är på väg in i ,skall man inte känna sig som en medelålders dam nu? hahahaha inte vi inte

Kim

15 januari 2011 15:55

Ja detta är ju skitbra!!
Äntligen får jag veta vad jag ska bli när jag blir stor!! =D
Men det där med präst skippar jag...men dessa står kvar på listan: skådespelare, journalister, skribenter, konstnärer, entreprenörer, diplomater, forskare, artister, PR-ansvariga.

Inte f-n känner jag mej som den övre medelåldern inte...måste vara nåt fel...ett bra fel :-)))

Krammm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards