Varmt...

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

Min handväska är

Av Kim - 1 februari 2011 15:03

en svampkorg ...

Stina visade vad hon har i sin handväska...så här kommer mitt bidrag

  Varm tröja, plånbok, kamera,solglasögon,ridvantar,nycklar,måttband,fick
kniv, almenacka, penna, telefon, mandarin, morot, näsdukar och tjejgrejer.

Tidigare idag låg även en spray plaska med sår rengöring och mina regnbyxor där i men nu hänger dom på tork  

,  Upptäckte idag att Nelly gillar mandariner...

 
 
Stina

Stina

1 februari 2011 18:24

En korg det var lite otippat =)

Solglasögom *muttrar* tänk om man ändå behövde såna ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

1 februari 2011 20:15

Jag gillar också väskor, men tog korgen för nån vecka sen upp till stallet för jag hade en smarrig mjuk pepparkaka med mej, och jag vet av erfarenhet att katterna gillar sånt!!
Så det blev en hyfsat kattsäker handväska :-))

Fniss ;-)) bakom mina solglasögon kan jag va mej själv....(nån gammal sångtext...)

 
kicki

kicki

2 februari 2011 10:08

jag hade oxå korg som väska ett tag, mellan hemmet o stallet!

mitt halvblod var tvärgalen i apelsiner! man fick skala dem utom synhåll för när hon kände lukten kunde hon nästan klättra ur boxen för det gick inte fort nog. o när hon väl fick dem gick nästan pälsen i vågor som på en katt, och hon smackade o skummade i munnen. det var det bästa hon visste.
Kaffe hörde oxå till favoriterna. hade man picknick i stallet fick man hålla undan kaffemuggarna hihi hon ville gärna sörpla direkt ur muggen! knashäst.

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

2 februari 2011 17:22

Lustigt det där med ditt halvblod :-)))
Igår när jag gett Nelly två klyftor mandarin, och slängt skalet i soptunnan, så försökte hon knuffa av locket på tunnan för att komma åt skalet =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards