Varmt...

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Bildbomb

Av Kim - 15 april 2011 20:31

Vi red på helt nya vägar/stigar för mej idag.

Och det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vackert!

Här kommer vägen... 

           

Och här stigen...

             


Och sen jag och Yoca

 


 
 
Carin

Carin

15 april 2011 21:15

ÅÅÅÅHHHH! Jag riktigt känner dofterna av alla blommor, buskar och svettiga hästar! Ser underbart ut... Jag får nog flirta till mig några timmar med hästen så jag får komma ut på en rejäl långtur! Snart är påsken här, då får man passa på.

Vilken underbar natur du har! Vackra blommor överallt!

Vi får nog spara ihop till en resa åt ditt håll, ser ut som jag hade trivts bra på din ö... :)

http://ekbladet.bloggplatsen.se

Kim

15 april 2011 21:37

Dagens tur var en riktig energi kick!!
Det var så fint med alla olika blommor!

Gäller att passa på när man kan.

Njae överallt finns det inte vackra blommor, men de som finns drar alltid till sig kameran ;-))

Spar på, jag gillar besök!
Och har ett gästhus...

 
Anne-Lie

Anne-Lie

15 april 2011 22:10

Men så underbart =))

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

15 april 2011 23:03

Mmmm det var själagodis :-)

 
Stina

Stina

16 april 2011 06:30

Fruktansvärt tråkig ridväg *fnyser* ... tur jag har mina gråa och intetsägande vägar att rida på ... ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

16 april 2011 10:01

Ja visst är det hemskt fult här just nu, ville bara visa hur fult mitt liv var igår... ;D

Va synd att du bor så långt bort!
Det vara rena raketbränslet för trötta batterier igår.

Men du snart så kan du njuta av Sveriges underbara gröna sommar och då är det min tur att vara avis.
Då kommer naturen här vara uttorkad, beige och ofta alldeles för varmt för att rida.

kram på dej!

 
Sarah

Sarah

16 april 2011 20:38

Men åhh vilka härliga underbara ställen *blir jätte avundsjuk*

http://starlet83.bloggplatsen.se

Kim

16 april 2011 23:29

Ett riktigt "smultron ställe" var det!

Då är vi lite avis båda två...jag på ert röda hus med vita knutar där ute på landet.

kram

 
Ann

Ann

16 april 2011 21:05

Lika vackert som vanligt... vem vet, rätt var det är så kanske jag står och knackar på din dörr! :)

kram kram på dig!

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

16 april 2011 23:27

Det var helt klart ett ovanligt vackert ställe!

Det ser jag fram till!!

krammm

 
kicki

kicki

16 april 2011 22:28

haha det ser ju ut som att ni är ute i en rabatt å rider!! härligt!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

16 april 2011 23:24

Det kändes overkligt och var så vackert!

 
Ann-Louise

Ann-Louise

26 april 2011 07:41

Ohhhh så mysigt! Vilken miljö! Vilka blommor! Vackert!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

26 april 2011 08:04

Ja det är verkligen ögon-godis!!
Hästen fick sköta sig helt själv jag bara åkte med och fotade :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards