Varmt...

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Mår bättre

Av Kim - 6 september 2011 12:13

men ser inte bättre ut, fast det kan jag leva med  


Svullnad sjunker nedåt och idag är ögonvrån röd, undrar om jag är Rudolf med röda mulen i morgon med fläcken på näsan  

Eller får en potatis näsa    

 

Började med en annan medicin igår som både är smärtstillande och inflammations hämmande och det känns så mycket bättre nu.

Är inte alls så stel och har kunnat vända på mig lättare under natten.


Har ringt min fysioterapeut, hon ska känna igenom mej imorgon för att se att allt sitter där det ska.


Vi har stallmöte idag vid fem, undrar vem alla kommer att råsnegla på ?  


Bene tycker jag liknar nån från Star trek  


  

  





 
 
Ingen bild

Ulrika

6 september 2011 13:17

Skönt att du mår bättre!
Du får väl sminka det andra ögat likadant... ;)
Kram

Kim

6 september 2011 15:58

En lättnad att kunna röra på sig!
Färgen är väl ok, men svullnaden, hmm mutter mutter.

KRAM :)

 
Åsa Mickelsen

Åsa Mickelsen

6 september 2011 13:18

Hujeda mig vad du vart utför ,väl att det inte blev "värre" illa nog ,det är ju stora figurer hästarna. Hehe japp helt klart ser man drag ner mot jätterödnäsa och det går nog inte över påååå läääänge hihi. Va rädd om dig ute bland vildhästarna . Kram

http://smurfens-dag.bloggplatsen.se

Kim

6 september 2011 16:08

Tja får väl hoppa över skönhetstävlingarna nån vecka eller två :D

Ska bli spännande att se hur jag ser ut i morgon :)

kram på dej!

 
Ann-Louise

Ann-Louise

6 september 2011 13:26

Jag säger som till min son. Blåmärken, skrubbsår och mindre blessyrer är BRA! Det visar att man lever =D! Sitter man bara inne och ruvar så får man inga... Nä ut och samla på dig skavanker!!!

Gött att du mår bättre idag, tjejen!!!
Kram!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

6 september 2011 16:06

Allt man inte dör av blir man starkare av :D

En lättnad att vara rörligare idag.

Jag är gjord av segt virke så sånt här knäcker inte mej inte ;)

tack och kram

 
Anne-Lie

Anne-Lie

6 september 2011 16:27

Det som inte dödar det härdar =D
Skönt att du känner dig bättre!
Kram

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

6 september 2011 21:15

Ont krut förgås inte så lät ;D

Kram

 
Viveca

Viveca

6 september 2011 19:27

Skönt att du känner dig bättre. Svullnaderna går nog snart ner. Kram!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

6 september 2011 21:19

Imorgon eftermiddag ska jag till min "benknäckare" så imorgon blir det ingen medicin.
Hoppas det känns ok utan piller också.

Kram

 
Kicki

Kicki

6 september 2011 20:30

hahaha startrek minsann! undrar vilken figur han tänker på?
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

6 september 2011 21:31

Ingen aning, men anar att det inte är någon skönhet ;D

Kram

 
Stina

Stina

6 september 2011 21:21

Rudolf är ju rätt söt, och potatisnäsor är fina i rätt vinkel ... det kunde ha varit värre =)

Hoppas alla delar av dig sitter på rätt plats, eller nära brevid så du snart är i full gång igen !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

6 september 2011 21:35

Jaha nu får jag tillbaka för alla mina positiva kommentarer =D

Kram från Rudolfina

 
Ann

Ann

7 september 2011 08:57

Håller med gubben din, lite startrek likt är det nog! ;)

Skönt att du mår bättre och hoppas du får fortsätta att göra det även utan kemikalier!

kram kram på dig (lite lätt så det inte gör ont!)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

7 september 2011 15:20

hmmm mutter mutter ;D

Hittills går det bra utan piller.
Är spänd på vad "fysisen" hittar, ska dit om ett par timmar.

Kramas bör man annars dör man ... ;))

 
Sarah

Sarah

7 september 2011 14:37

Skönt att det känns bättre!! :)
KRam

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

7 september 2011 15:16

Ja en lättnad, blev lite orolig för ryggen, men det verkar vara ok.
Får se vad dom säger när dom känner igenom ryggen senare idag.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards