Varmt...

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Moln invasion

Av Kim - 8 september 2011 09:53

Det kommer att vara lite varmare idag och det ser man på molnen som kryper upp från havet och slukar allt   


       

Här en liten stund senare


Vilken tur att stan fanns kvar när dimman lättade, för jag ska ner och köpa mej ett par jeans och gympaskor.


Mina söta vovvar.

   

Lilla Loa löper för första gången, STORA lilla tjejen!   


Jag klarade besiktningen igår, bara en liten anmärkning på höger arm där jag trodde jag hade träningsvärk...men där fanns tydliga blåmärken som jag inte sett, så den fick sig tydligen en ordentlig smäll.


Ansiktet har så gott som återtagit sin vanliga form, bara lite färggladare på vissa ställen.

Idag blir det utan solglasögon inne i affärerna, annars ser jag inte nåt.


En extra kram till alla "tjuriga sex åringar"     


Ha det gott! 

   


   

 
 
Kicki

Kicki

8 september 2011 10:27

dramatiskt och läckert!
hoppas du hittar vad du ska ha i stan!
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

8 september 2011 16:44

Tur att det var ljust annars kan man ju nästan bli skraj ;)
Det blev inga jeans, det var lite för varmt för att orka prova...
Ska kolla ordentligt vad jag har hemma, kanske har jag några som duger för resan...

kram

 
Viveca

Viveca

8 september 2011 12:15

Vackert och mäktig med molnen. Lycka till med shoppingen!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

8 september 2011 16:40

Gillar moln!!
Tack, det gick hyfsat 2 par skor, 1 linne, 1 T-shirt och 1 blus.
Att köpa kläder är inte min grej så det var bra jobbat för att vara mej!

kram

 
Anne-Lie

Anne-Lie

9 september 2011 07:03

Läckert med molnen =)
Haha, fler som gillar shopping ser jag ;-)
Kram

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

9 september 2011 09:07

Mm så häftiga!

Jag blir alltid lite "trött" när dom säger att alla tjejer älskar att shoppa...hmm mutter ;)
Fast till Nelly kommer det gå fin fint att shoppa i Tyskland har jag en känsla av ;))

Kram

 
Ann

Ann

9 september 2011 07:10

Coooola moln!

Vilken shopping!
Ungefär som jag, hittar sällan något om ingen hjälper mig att leta...
Blir oftast att jag kommer hem med endast något åt barnen!

Hmmm undrar om jag är en av de tjuriga 6-åringarna..? ;)
Jag tar åt mig... hi hi

kram kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

9 september 2011 09:05

Visst är dom, mystiskt och imponerande.

Ja blä för shopping!
Men till andra eller till hästarna är jag duktig på att sätta sprätt på pengarna :))

Du, tjurig sex åring...men hur kan du tro något sånt =D

kram :)

 
Stina

Stina

9 september 2011 07:12

Så otroligt häftigt med molnen !! *lyrisk*

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

9 september 2011 09:01

Mmm gillar gillar!
Har nog några gamla bilder någonstans där "hela världen nedanför oss "försvann", vi blev ensamma kvar =O

 
Karoline

Karoline

9 september 2011 11:10

Vilka häftiga bilder!
Skönt att du är på bättringsvägen :)

http://karolinesliv.wordpress.com

Kim

9 september 2011 23:45

Tack!

Japp snart så är jag "normal" igen ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards