Varmt...

Direktlänk till inlägg 10 september 2011

Godmorgon

Av Kim - 10 september 2011 10:12

Börjar så smått känna av i magen att jag snart ska resa...kontroll!
 Hallå,  har nån sett min kontroll? 

Jag behöver ingen total kontroll, allt löser sig, föresten du Kim du vet ju att kontroll inte existerar! 

Det var en liten sigtseeing i mitt huvud, varså goda ;))


Om en stund så ska jag till min frisör Peter, är lite orolig att det ska svida för mycket i såret i hårfästet...men ska man vara fin så ....

Måste bara färga håret kan inte resa som en tre färgad skäck till Tyskland.

Idag var sista dagen Peter kunde så det blir till att bita ihop.


Sen ska jag foga golvet i duschen, ska ta nya foton i eftermiddag för lite har det hänt sen sist.

Ikväll så fodrar jag, Bene ska hjälpa mej och sen ska vi äta middag med mamma och Georg som har uttryckt att det känner sig övergivna...hmm tiden bara rinner iväg.

Har också undvikt att visa mitt mindre tjusiga ansikte för dem efter smällen, för det hade bombsäkert sabbat deras nattsömn.


Nu drar jag till Peter   



 
 
Ann

Ann

10 september 2011 10:36

Du kommer få så trevligt så!
Fast jag vet hur det är... jag blir nojjig bara av att åka till Karlstad... :)
kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

10 september 2011 13:51

Jaaa det hoppas jag, spännande ska det bli, och så skrattar jag mycket med Bea :D

Skönt att kunna stryka frisören från att göra listan!
Vi borde nog resa lite oftare, det skulle nog lugna oss lite ;)

Kram

 
Kicki

Kicki

10 september 2011 10:40

ååå huuu det låter som att det kommer bli smått plågsamt det där...=(
hoppas inte!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

10 september 2011 13:42

Smärtfritt!
Vilken lättnad :)

 
Stina

Stina

10 september 2011 12:04

Ohh, hoppas det inte svider för mycket !!!
Men vad gör man inte för att bli lita vacker =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

10 september 2011 13:41

Min stackars Peter blev så nojjig och var så försiktig att det inte sved alls.
Så nu har jag ett vackert hår, alltid nåt :))

 
Ann-Louise

Ann-Louise

11 september 2011 09:59

Tack för kommentaren. Så sant så sant.
Du är så öppen och ärlig och det är därför jag tycker så mycket om dig och din blogg.

Kram!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

11 september 2011 22:52

Tack det samma :D

KRAM!

 
Karoline

Karoline

11 september 2011 11:50

Härligt med Tyskland! Vem åker du med? Hoppas att du hittar fina saker till Nelly :)
Jobbigt med färgning när du fortfarande har såret, men som sagt... det kommer att bli fint när det är gjort.

Sv: Tack! Jag blev så glad över din kommentar, Odessa är min lilla ögonsten :)
Har ni vanliga kantareller hos er? De är ju så otroligt goda så det vore synd annars.
Jag har en fråga till, finns det fästingar där på ön? De är baksidan med att vara ute i skogarna i Sverige :(

http://karolinesliv.wordpress.com

Kim

11 september 2011 22:51

Ska bli så roligt!
Åker med Bea (som har stallet) vi har så kul tillsammans, så det lär bli träningsvärk av allt skratt anar jag :D

Färgningen gick smärtfritt min frisör var SÅ försiktig.

Vi har vanliga gula kantareller (i massor) här, men Trattisar har jag inte hittat.
Taggsvamp min favorit finns det också, mums.
Det finns över 1200 olika svampar här på ön, men jag plockar bara några som jag väl könner till.

Fästingar finns men inte så mycket och de har inte Borelia som tur är.

Däremot så måste man behandla hundarna mot loppor :(

 
Viveca

Viveca

12 september 2011 08:52

Ojoj, ta ett djupt andetag:) Det kommer att bli toppen med resan. Stressa av och njut!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

12 september 2011 21:13

Lite lugnare nu :)
Men helt lugn blir jag inte för än jag checkat-in.
Då börjar ett roligt äventyr :))

 
Anne-Lie

Anne-Lie

12 september 2011 21:22

Ha en riktigt trevlig resa =)
Kram

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

12 september 2011 23:58

Tack, ser fram till den :)
På Onsdag eftermiddag bär det av till Teneriffa, och sen följande morgon kl.06 till Tyskland.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards