Varmt...

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Lite stress i paradiset ;))

Av Kim - 9 december 2011 13:28

Idag fyller min älskade Bene 50 år    

Och jag har fodrat hästar och handlat, nu blir det till att ge huset ett ansiktslyft, fixa maten för kvällen och fräscha till mej själv    


Fotar nog lite ikväll...


Min rygg protesterar lite idag för jag städade igår, tänk att jag aldrig lär mej att använda benen och inte ryggen, suck!


I förrgår var det ett år sen Nelly och jag bytte stall, första halv året var händelse rikt...en del skador men sen har det varit ganska lugnt.

Fast det bästa är ju att vi båda trivs så bra, underbart!


Nä nu måste jag fortsätta min dag, vi hörs    




 
 
Stina

Stina

9 december 2011 14:05

Grattis Bene =)

Hoppas ni båda får en riktigt trevlig kväll !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

10 december 2011 14:00

Han tackar och bockar!

Det blev lyckat och gott!
Och jag kunde slappna av och njuta av sällskapet, skönt!

kram :)

 
Åsa Mickelsen

Åsa Mickelsen

9 december 2011 15:05

Ett jättegrattis till Bene som nu då blir en gammal man hahaha,min Glenn är 50 i maj nästa år (lammkött hehe.) Här har nu vintern kommit med snö och ett väldigt konstigt växlande väder snö kallt storm och regn ,mildgrader vädergudarna kan tydligen inte bestämma sig. Min stora kille reste till Thailand i torsdags 8/12 för en månad,tänker han har det lika gott där som du har det hos dig. Kramar till dig och födelsedagsbarnet

http://www.smurfens-dag.bloggplatsen.se

Kim

10 december 2011 13:59

Jah fyller ju i Januari och han i December, så vi är bara jämngamla i en månad,sen blir han lammkött igen ;D
Starka kvinnor som oss klarar inte äldre män av, så det är lammkött som gäller :D

Vi borde haft en hel del regn men icke sa nicke...vädret är lite ur led...

Thailand låter inte alls fel.
Min pappa har nu flyttat dit permanent.

Vi tackar!

kram



 
Ann

Ann

10 december 2011 09:24

Stort grattis till din Bene i efterskott! (känns ju nästan som om man känner honom lite oxå..!;)
Hoppas ni hade jättetrevligt!

Ja tänk vad tiden går fort!
Och vilken skillnad på din glädje att vara i stallet sedan du bytte stall!
Vilken tur att du gjorde det!!!
Verkligen allt blev ju supermycket bättre!

kram på dig!

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

10 december 2011 13:49

Han tackar!
Praktiskt, när du kommer hit en dag så vet du även hur han är :)
Han är husets stora gourmet och igår NJÖT han.

Det blev en riktigt trevlig och god kväll (mums:)

Ja vilken tur jag valde att ändra på det hela!!!

Kram!


 
Sara

Sara

10 december 2011 11:59

Stort grattis i efterskott :D
Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

10 december 2011 13:43

Han tackar så mycket.

Kram :)

 
Ann

Ann

12 december 2011 14:38

Det kanske är dags för den däringa bloggträffen hos dig snart? :)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

13 december 2011 08:22

Det vore så roligt och gott!
Får väl sukta er med smarrig mat så ni köper biljetter :)

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards