Varmt...

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

Lyckad kväll

Av Kim - 10 december 2011 14:05

Det var en lycklig, mätt och trött Bene som slocknade nästan innan huvudet nuddade kudden igår kväll.

 

Här med tre presenter, tre olika sorters Brandy, det gjorde honom glad!

Sen så hade han precis ätit av min hembakade choklad tårta och även provsmakat tårtan som han fått på jobbet.

För övrigt så fick han en Pata Negra skinka av Mamma och Georg, och av Bea och Markus en stor fårfiol (lår?).

Av dessa presenter så kan man ju möjligtvis ana     att han är en man som njuter av att äta och dricka gott !


Senare på kvällen så löste Bene och Marko världens ekonomiska kris...

Efter en halv timme så tröttnade både jag och Bea på dem, och började tala om intellektuella saker som hästar   


Idag blir det en lång skön dag hemma, mysigt!




 
 
Ingen bild

Ulrika

10 december 2011 14:48

Ser härligt ut! Önskar vi kunde varit med och firat din underbara man! Kram

Kim

10 december 2011 18:05

Vill också ha er här!!!
De vill vi båda :(

Krammmmmmmm

 
Kicki

Kicki

10 december 2011 15:36

hurra hurra i efterskott till Bene!!

den tårtan såg smarrig ut den!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

10 december 2011 18:03

Muchas gracias!

Mmmmumms :)

 
ylle

ylle

11 december 2011 14:42

Härligt var ordet! Och grattis till Bene, det ser ut att ha varit ett stortartat kalas!
Kul att du var på nätet exakt samtidigt som jag idag!

http://http;//ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kim

13 december 2011 08:33

Mmm!
Han tackar :)
Livet ska va gött att leva...:D

Timing är viktig ;)

 
Sara

Sara

11 december 2011 15:21

Den där choklad ser lite intressant ut *dreglar* Äta gott och dricka gott är livet det ;)
Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

13 december 2011 08:31

Hemgjord sockerkaka, mörk choklad, bitter apelsin marmelad, apelsin juice, 80% Rom och lite Nutella, det var tårtan gjord av.

En tårta i Benes smak, och till och med jag gillade den.

kram

 
Anne-Lie

Anne-Lie

11 december 2011 20:04

Lycklig, mätt och trött är lika med en lyckad födelsedag =))
Grattis i efterskott då ;D

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

13 december 2011 08:27

Han tackar :)

Bene är en njutare han!

 
Stina

Stina

12 december 2011 07:52

Wow, vilken tårta !!

Bene ser lycklig ut över sina presenter =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

13 december 2011 08:25

Spanska tårtor ser ofta så goda ut, men är i min smak alldeles för söta.
Men Bene är en gottegris så han slukar allt sött.

Inte så svårt att hitta present till honom :))

 
Ann

Ann

12 december 2011 14:39

Vem blir inte glad för god mat och dryck? ;D

kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

13 december 2011 08:20

Mmm har förstått att han inte är ensam ;))

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards