Varmt...

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

Oförskämt

Av Kim - 5 juni 2012 18:49

är det att se ut så här när man är 81   

   

Snart ser jag äldre ut än henne   


Får väl trösta mej med att hon är lite knäpp    

   

fast tyvärr så ligger det i släkten    

   


Mamma och Georg kom hem hit igår, praktiskt då slapp jag åka ner till dem med blommorna sent på kvällen  



 
 
Åsa Mickelsen

Åsa Mickelsen

5 juni 2012 20:29

Grattis till mammsen om hon har födelsedag och har hon inte det så gläd dig till generna hon fört vidare ,så att säga tidlösa och evigt unga gener ,tihi fniss. Du är ju så lik henne som när vi hängde samman så du kommer at se ut så här vid 81 du med.
Och henes George går inte av för hackor heller stilig man.Kram till er allihop

http://www.smurfens-dag.bloggplatsen.se

Kim

5 juni 2012 21:41

Ska gratta henne från dej :)
Hon fyllde 81 igår.

Hoppas jag har mer av hennes gener än pappas, för han ser ut som ett russin :)

Ska hälsa George det då blir han glad!

Kram på dej!

 
Ingen bild

Ulrika

5 juni 2012 21:28

Underbara Anne-Marie! Hon är fantastisk. Och du med min älskade höna. Kram

Kim

5 juni 2012 21:43

Jag misstänker att hon drogar sig med kärlek och mat =D

PUSSSSS på dej!

 
Jossan

Jossan

5 juni 2012 21:50

Otroligt! Hon ser inte en dag äldre ut än max 70!

Sedan måste jag bara säga hur otroligt avundsjuk jag är på värmen som ni har.. Man kanske skulle flytta utomlands??

http://himmelskadrommar.bloggplatsen.se

Kim

5 juni 2012 22:03

Hon har nog aldrig fått eller gjort en ansiktsbehandlingar, använder ingen dyr kräm heller så man kan ju börja fundera... kanske en positiv syn på livet visar sig på utsidan?
Jag ska nog börja le oftare ;))

Ta med dej Ann och kom hit, hon är sugen på att åka hit.
Sen ska jag skämma bort er med lömska baktankar att få några Svenska hästägare att flytta hit ;))

 
Stina

Stina

6 juni 2012 08:54

Kan inte annat än hålla med, det är både oförskämt och ja, rent fräckt ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

6 juni 2012 16:35

Jaaa visst är det!

Och mamma som alltid förespråkat rättvisa, fast det gäller tydligen inte henne ;)

 
Anna Lyckoprick

Anna Lyckoprick

6 juni 2012 22:14

Haha! Vilken härlig mamma!
& med din härliga attityd ser du minst lika snygg ut som din mor vid 81! :)

& Känguru-Nelly som får oss att le, hon är ju bara för rolig!

http://www.lyckoprickar.se

Kim

7 juni 2012 09:31

Detta är förra årets fnittriga 80 års fest =D

http://varmt.bloggplatsen.se/2011/06/05/5525633-lyckad-fodelsedag/

Tack gulliga du!

Ja Nelly min Nelly (skakar sakta mitt huvud:)
hon är en utmaning hon...

 
Ingen bild

Nilla

7 juni 2012 14:23

Så fin mamma du har!
Lite galen och busig skall man vara:)

Kim

7 juni 2012 15:58

Tack :)

Det hjälper helt klart =D

 
Kicki

Kicki

7 juni 2012 20:53

Ja ni är bara för härliga och urgulliga hela bunten!! kramar till er alla!

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

7 juni 2012 20:59

=D
Vi kramar tillbaka!

 
Larsson

Larsson

8 juni 2012 00:25

Du, oförskämt är väl bara förnamnet!! Jösses, jag hade gjort vad som helst för att få ta del av de generna!

Jag känner ju inte din mamma (knappt att jag känner dig ;) men till en sådan välbehållen qvinna kan jag inte annat än utbrista i ett rungande HURRA! HURRA!! HURRA!!!! HUUURRAAAA!!!!!

http://www.ymer.bloggagratis.se

Kim

8 juni 2012 08:54

Hmm nästan kriminellt eller så är det helt enkelt fel på henne =D

Jag ska visa mamma det du skrivit så blir hon så glad!
Hon fick ju dator förra året så hon läser nu min blogg, men vet inte om hon hittat till kommentarerna än.

Visade henne ditt "sista inlägg om valparna" den lilla plutten som blev ut knuffad i kylan.
Mamma GILLADE!
Så nu har du nog en läsare till.

 
sara

sara

8 juni 2012 10:49

Haha underbart! :) Kram

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

Kim

8 juni 2012 16:03

Ett gott skratt både förgyller och förlänger livet!

kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards