Varmt...

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Inga rynkor på min hand...

Av Kim - 5 oktober 2010 10:32

Har sovit lite dåligt

Igår värkte min hand lite, men var inte svullen.

Tack UP för att du tog med dej Xylocain sist du var här, gick åt en hel del igår.

Men i natt vaknade jag av att det både värkte och kliade nåt så in i  

Fick gå upp och spraya handen med någon slags bedövande muskelspray.


Nu är min vänster hand nästan rynkfri, ska man vara fin får man lida pin  

Kan inte böja några av fingrarna ordentligt.

 


Behövde gnälla lite, nu känns det lite bättre  


 
 
Ingen bild

Åsa Mickelsen

5 oktober 2010 11:51

Du kanske skulle kolla upp din hand,min 11åring har visst allergi för getingstick fick vi veta när han hade en sådan hand efter ett stick,fick medicin han måste ta om han blir stucken igen,kunde bli farligt sa doktorn om han får fler stick, men det behöver ju inte vara så för din del men ser ut som reaktionen han hade. Små är dom men tusan dom kan fälla en stor människa med sin atick alltså

Kim

5 oktober 2010 14:37

Kanske åker jag ner i eftermiddag och kollar vad farbror doktorn säger ;-)
Åkte och handlade innan kunde bara använda tummen och pekfingret, dom andra går inte att böja.
Jo, små elaka jäklar när dom är på det humöret!
Shit pommes frit!

 
Ann

Ann

5 oktober 2010 12:16

Men oj!
Är du allergisk?
Sån blir inte jag när jag får ett getingstick..!

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

5 oktober 2010 14:33

Det är möjligt, det har hänt en gång tidigare att jag svullnade upp ordentligt.
Det värsta är att det KLIAR såååååå mycket!

Och nu är jag mer svullen än i morse, tre fingrar är som överstoppade korvar.

 
Stina

Stina

5 oktober 2010 16:16

Säger oxå : Oj !
Det måste ju vara så att du är lite allergisk ?
Otäckt !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

5 oktober 2010 17:29

Ska ta en sväng förbi doktorn så får vi se.
Opraktiskt med fingrar som inte vill böja sig, hmm fast det gör inte ont, men KLIAR!

 
Kicki

Kicki

5 oktober 2010 19:45

sådär har jag oxå sett ut när jag blivit stungen...
allra värst var när jag blev stungen i vaden en gång, fick en infektion o fick hoppa på kryckor i en vecka....helvete vad ont det gjorde, trodde benet skulle sprängas, utan att överdriva kan jag säga att vaden var dubbelt så stor som den andra, inte konstigt att det gjorde så ont att man grät....
läkaren sa dock att det behöver inte alls betyda att man är allergisk. tydligen kan man som jag få en ren infektion av sticken.
hoppas att ditt lägger sig snarast.
omslag med alsolsprit fick jag ha oxå, det drar ur o minskar svullnaden.
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

5 oktober 2010 21:48

Fy det lät hemskt!
Jag är tydligen lite allergisk, var hos doktorn har fått en spruta i rumpan och medicin.
Hoppas nu svullnaden går ner fort, för endast tumme och pekfinger är rörliga nu.
Kram

 
Ingen bild

Ulrika

5 oktober 2010 22:26

Men! Galet var svullen du blev. Känns det bättre nu?! Kram från mig

Kim

6 oktober 2010 15:15

Ont krut förgås inte ;-))
Soy una Vikinga muy fuerte!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards