Varmt...

Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Rödljus med utsikt

Av Kim - 9 november 2010 15:16

Dom gräver upp delar av gatan längre ner, så nu får vi ta bakgatan för att komma ner till stan.

(Ulrika det är ju din favorit väg...  bara lite stuuuup vid sidan...)


Och vi har då fått ett trafikljus då gatan är smal, där får man stå och vänta 5 minuter.

Så då tog jag fram kameran, för det är inte alla trafikljus som har en sån här utsikt

      Sen kom nästa trafikljus på väg upp till Nelly i El Paso

  Och nu några foton från igår kväll, jag gillar färgerna när solen går ned.

 


Har promenerat med Elkes hästar idag också, lite svettigt men dom var lugnare än i Söndags.

Silver gick lugnt idag och det var skönt, i Söndags fick jag bromsa honom hela tiden, jobbigt och men bra för gäddhänget   

Om jag inte har träningsvärk imorgon så promenerar jag i morgon också, men om det känns tufft åker jag snålskjuts på Silver.


Nu ska jag mäta ut lister och träskivor som fattas i köket, måste få ut tummen    Annars blir köket aldrig färdigt.


Borde göra en lista, finns mycket som jag skulle vilja ha klart innan Sverige resan.



 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

9 november 2010 15:52

Wow vilken utsikt!!!! Och vilket VÄDER!!! Här är snöstorm och helveteselände :-(

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

10 november 2010 10:09

Stackars dej som lider av ert väder.
Det goda med det är att Puppis kommer att bli en extremt smart hund ;-))

Vill inte vara tjatig men...det finns flyg :-)))

 
Stina

Stina

9 november 2010 17:31

Svettigt ??? hmpf !

Jag har höjdskräck och fick svindel bara av dina bilder. Fy !!!

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

10 november 2010 09:56

Jag har också lite höjdskräck, men klara mig om jag står lite på avstånd.
Skulle aldrig kunna bo i ett hus som ligger på en klippa, fy!!!
Denna lilla ö har en imponerande natur, väldigt skiftande så man kan få det man gillar :-)

 
Ann

Ann

9 november 2010 23:33

Jag har varit på på nån ö hos er en gång (min enda utlandsresa...) och då åkte vi på sånna vägar! Vackert!

Här har vi snöstorm, fast jag gillar snö!

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

10 november 2010 09:46

Jag körde långsamt här i början, kollade mer på sidan av vägen än på vägen!

Snö är fint och roligt, och hellre snö och kallt än kallt och blött.
Du hade fina bilder på förra årets snö.

 
ylle

ylle

10 november 2010 06:48

Oooooooooiiiiiiii vilket stup, har höjdskräck jag också! Men *suckar* - solnedgången!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Kim

10 november 2010 09:38

Att sitta nere vid stranden och se solen gå ner i havet det är ögongodis!
Men vi gör det bara när vi får utländskt besök, det blir inta av när vi är själva...hm borde ändra på det.

Jag gillar inte heller stup... vackert på lite avstånd, men vill inte gå för nära.

 
Kicki

Kicki

10 november 2010 10:54

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! du borde sätta varningstext på såna bilder!!
fy attan vad läbbans.
*ryser*

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

10 november 2010 14:32

Höga berg är alltså inge höjdare för dej ;-)))

 
Sarah

Sarah

10 november 2010 11:43

Jätte fina bilder och den utsikten har man inte så ofta här ;)

http://stumpelumpan.bloggplatsen.se

Kim

10 november 2010 14:31


Tack :-)
Intressant att se det väldigt olika reaktioner på bilderna :-)

 
Kicki

Kicki

10 november 2010 14:47

hehe höga berg har jag inget emot, men stupande kanter är ingen höjdare ;)

http://kaa.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards